Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel 9 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marije1980, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    o zo haha ik heb nooit bloed hoeven te laten prikken. Kan dat zomaar?

2. mama90

mama90 Niet meer actief

@baby90

Mn cyclus loopt nooit zo uit, en een weekje geleden ofzo voelde ik wel iets,maar kan dat? zo laat mn ei? weet niet zeker of het was, maar had allemaal steekjes

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Mooie testjes weer!! Gefeliciteerd meiden!

Warhoofd: ik weet het nooit met die stomme kruidvattesten... Doe mij maar de dipsticks!

Nadesy en Moi, wat een geweldige knaltesten!! Ik heb ook weer nieuwe testjes gehaald...hahaha. Kan ik morgen ook nog testen, hoef ik niet te wachten tot zaterdag... Maar volgens mij zit het wel goed! :D

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

nadesy wauw das pas een knaller van een test!! :D:D gaaf zeg! hoop dat ik 20 Juni ook zo'n knaller mag hebben :D

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Flexgirl ik ga hard voor je duimen meis!

@Marije natuurlijk zit het goed

6. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    In belgie doen ze dat direct als je belt dat je zwanger bent!! dan heb je dezelfde dag nog de uitslag. Alleen mijn eerste zwangerschap heb ik alles gewoon in holland doorlopen... toen moest ik ook zoon lijstje bloed laten prikken ik geloof rond 8 weken dat ik dat toen gedaan heb. dat is dat ze bepaalde dingen ff checken aids , hepetitus rode hond enzo...

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja dat klopt maar niet voor hcg toch.

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik mag ivm mijn eerdere miskramen elke week bloed komen prikken om te kijken hoe het gaat, maar ik heb hier echt om moeten vragen. In Nederland is dat inderdaad niet vanzelfsprekend...

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    hcg was 19. Nog erg pril dus en daarom zijn mijn testen nog zo licht ;)
    Maak gewoon erg traag hcg aan :p
    Heb er dus weer vertrouwen in. Heb mijn kv test en nog digi aan mannetje gegeven. Zondag doe ik er nog ene en dan zou die al donkerder moeten zijn.
    Maandag ga ik dan terug bloed trekken. komt helemaal goed hoop ik :)

10. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

in belgie wel hoor ikzelf ben juist van de dokter terug heb bloed laten prikken om te zien of er hcg aanwezig is heb morgen om 11u de uitslag

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    spannend hoor duim voor je!

12. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

dank je ;) nou voor ik seves eventueel comentaar krijg ;) ik moest eigenlijk wel bloed laten prikken en 100procent zeker zijn dat ik niet zwanger ben of wel ben want zou pillen moeten nemen ivb met een schimmelinfectie onder mijn oksels die maar niet weggaat heb het al een jaar pijnlijke open wonden gewoon ;) maar als ik naar de huisdokter ga gewoon om bloed te prikken doet die ook hoor als je het wilt weten heb een vriendin en die ging elke maand 1week na haar eisprong bloed laten prikken :$

13. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    oh ik dacht dat dat dan ook mee uit het lijstje rolde toen bij mij in nederland.

nouja zitten zo wie zo wel meer verschillen bij nl en be!! vandaag bij de tandarts ook stukken beter geholpen hier in belgie en nog goedkoper ook... terwijl de behandeling dubbel zolang duurde!!

Ziektekosten verzekering is ook stukken goedkoper en krijg meer vergoed nog ook...

maja boeid ook allemaal niet... je moet lekker gaan genieten op je roze wolk hihi

14. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wel fijn dat je dat dan mag want ik denk dat da voor jou toch wel een klein beetje gerust stellend is!! En ik vind het ook niet meer dan normaal dat ze dat in zulke gevallen als jou doen. ik bedoel te zeggen je verdiend wel wat extra aandacht na meerdere miskramen.

Ik ken ook een meisje wat inmiddels gelukkig 2 gezonden kinderen heeft. maar voor en tussen de kids door heeft ze ca 7 miskramen gehad. Ik vind het altijd heel knap dat mensen de moed kunnen oprapen om toch door te blijven gaan. als je iets echt heel graag wil ook wel begrijpelijk en logisch mss. Maar zeker ook heel dapper!!!

15. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Pompeloesje, jouw waarde is echt niet hoog; van zo'n waarde heb ik zelf wel wat schrik.

Ik heb ook hele licht tests gehad van Kruidvat, Kruidvat huismerk en gisteren dus een Clearblue digital gedaan die 1-2 weken aangaf.

Toch voel ik me nog altijd niet zeker. Ik vind zeker niet dat mijn streepje op de Kv test donkerder was dan dat van jou.

Zelf heb ik al negatieve ervaringen gehad met een laag HCG. Morgen moet ik mijn bloed laten prikken en dan ben ik hopelijk van de onzekerheid af, want ik ben nog altijd bang dat het niet goed gaat aflopen.

Morgen laat ik normaal gezien wat weten.

16. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    hier vandaag ook een ovutest gedaan en nog steeds hetzelfde resultaat: teststreep donker :)

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hoezo laag,laatst was er hier iemand en die had een waarde van 8 als ik het goed zeg,en die was ook al verdubbeld,dus daar kun je niks van zeggen

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    @chachake mijn waarde is laag ja...maar ik zat 1 dag na NOD...Met L. heb ik pas op 4 dagen NA NOD posi getest en op 5 dagen NA NOD was mijn waarde maar 98. Ik maak gewoon traag hormoon aan hoor. :)
    Ik heb er dus geen schrik van hoor.
    Voornaamste is dat ik zwanger ben,en nu gewoon die 12 weken over! ;)
    Maar wel fijn dat jij in mijn plaats schrik hebt ;):p

19. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Nou meiden, grote verwarring bij me :$;)
    Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Zojuist de test van Kruidvat gedaan.
    En hij is niet helemaal wit maar het streepje is ook niet knalduidelijk te zien, kijk maar op de foto

Nu is het zo dat ik 3 dagen voor mijn NOD heb getest.

Kan het zo zijn dat het HELE LICHTE STREEPJE wat ik zie nog te maken heeft met het hormoonspul in mijn lichaam?

Of kan het misschien ook zo zijn dat dit hele lichte streepje al in de test zit zeg maar en dat je door het materiaal heenkijkt en dat streepje dus ziet zitten :(

Ooooh nu ben ik nog niks wijzer...........

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    noa wanneer heb je pregnyl gesproten?

en ik zie een streep hoor

Deel Deze Pagina