Ja ik heb een paar daagjes niet goed meegelezen Maar je HA zegt al dat het foutzit nu? Ik heb zelf beide keren bloedverlies (wel bruinbloed dus oud bloed) gehad, hier is het goedgegaan...maar heb jij helderrood verlies?
nee tot nu toe nog steeds geen helder rood. maar ook niet burin hoor... meer rose rood zeg maar beetje oudachtig
thanks voor je berichtje meis!! ik ga gewoon uit van een mk!! maar hou idd mijn vorig verhaal in mijn achterhoofd... maar moet zeggen heb ook geen pijn in mijn borsten ook niet gehad... maar mss is het daar ook wel veel te vroeg voor... en volgens de ha is geen pijn normaal bij 4 weken... dus mss komt er niet veel meer na... blijft idd afwachten!!
Ja maar vergelijken met je vorige zwschap heeft geen zin. Hier was het de tweede keer ook heel anders, ik dacht ook dat ik al van alles moest voelen wat niet zo was... Ik zeg wacht eerst eens af....roze bloedverlies kan zijn van sex, groet boodschap enz....ik had het bij beide zwschappen en uiteindelijk is het goedgekomen maar ik snap je natuurlijk... Ik zat bij mijn tweede zwschap een zogenaamde mk af te wachten (gyn/echoscopist zeiden dat het een mk was) had 2 x roze bloedverlies en krampen maar er begon niks....week later klopte er een hartje nu is ze 8maanden...dus meid het kan hoor!
thanks meis... van de sex is het iig niet maar over grote boodschap las ik laatst ook iets. hoe bedoelen ze dat precies...???
als je tehard perst kun je een adertje beschadigen en die gaat dan bloeden... meis blijf voor je duimen.. snap dat je uit zelfbescherming uit gaat dat het mis is, maar misschien fijner als je gewoon probeert(schrijf ik lekker makkelijk weet ik) dat probeert rustig te blijven en ff je rust te pakken.. zolang je niet veel bloed verliest is er iig nog hoop.. met 6a7 weken moet er een hartje te zien zijn!
als jij moeilijk naar de wc kan (wat je vaak hebt in de zwschap) dan moet je een hoop meer moeite doen zeg maar.. en dan kan door het duwen een bloedvaatje gesprongen zijn. Ook kan het gewoon zo zijn dat jij erg gevoelig bent daarbeneden
Hey Suzy, Ik heb bij mijn zwangerschap van mijn 1e ook bloedverlies gehad. Werd 's nachts wakker omdat ik moest plassen en kwam er toen achter. Geen krampen niks gevoeld, men... wat was ik geschrokken. Gelukkig is alles goed gekomen en heb ik nu een mooie zoon van 1 jaar. Houd moed hoor meis!
THANKS dames jullie zijn heel lief!!! maar ik heb idd al 2 weken heel moeilijk naar de wc gekund maar ik dahct juist gister niet maar mss heb ik wel teveel geperst hihi ik wacht af ... alleen ga ik nog een keer zeuren... hoeveel is veel bloed... ik heb meerdere malen toilet bezoek meerdere vegen en nu maandverband in maar zit niet vol maar hij ook echt niet meer wit zeg maar... (oh wat ben ik erg) ik blijf idd verder rustig... als er al een kans bestaat dat het toch goed zit moet ik idd vooral niet gaan stressen nu
hoi meiden, ik heb even een vraag, was hier laatst al met de vraag of een grijs wit streepje ook teld! nu heb ik vanmiddag een kv test gedaan 7.49 en ik zag een heel vaag lichtblauw kruisje, de horizontale lijn was heel duidelijk. de verticale lijn heel dun en licht. dus heb een cb test gehaald en deze zegt niet zwanger! nu weet ik het dus echt niet meer! heeft iemand ervaring met cb testen? of een tip wat ik nu nog het best kan proberen?
Ik weet wel dat de CB meer hcg nodig hebben om een positieve test te geven.... daar zou het dus in kunnen zitten! Overmorgen nog een gewoon testje wagen, dan zal het streepje waarschijnlijk duidelijker zijn als je zwanger bent! En ik hoop van wel, dat streepje staat er niet voor niets, hoe licht ook... (ik begon ook met een heel licht streepje..)
...eerste vraag....wit grijzig streepje is niet goed moet echt roze zijn. ...tweede vraag..kruis moet ook goed zichtbaar zijn geen dun streepje maar echt een even brde streep als de andere ...derde vraag...cb geeft pas wel zwanger aan als je uberhaupt een duidelijke kruidvat test hebt dus dat is wel logisch nu
weet je nu kun jij er niks meer aan doen....nu moet de natuur zijn werk doen meid.... Wat er gebeurt je weet het niet...ik ga idg heel hard duimen dat alles goed zal gaan....teveel bloedverlies is niet goed maar dan nog zijn er weer dames die gewoon ongi zijn terwijl ze zwanger zijn succes...ik duim idg!!
@ cindy dus jou conclusie niet zwanger...? want ik zie wel een kruis, maar die verticale streep is gewoon heel heel stuk dunner. stel horizontale is 3 mm dan is verticale 1 mm....! zoals mijn test het aangeeft. en dan nog een vraag, kan het zijn dat je bij je ene zwangerschap sneller en meer hgc aanmaakt dan bij de andere. want bij mijn zoontje was het meteen heel duidelijk!
kwam het streepje binnen de 5 minuten of daarna, want als het daarna is lijkt het een beetje op een indroger, maar was het daarbinnen dan denk ik dat jullie wens na lange tijd in vervulling gaat komen.