nou ik lees hier vaker dat als, die tweede streep zeg maar, heel dun is de test niet goed is. De streep kan heel licht zijn maar moet wel even breed zijn als die ander...heb je geen foto? Ik weet het niet zeker meid hoe het zit het hcg....het verschilt per vrouw maar of het ook bij iedere zwschap verschilt Was je ei niet gewoon later...
Ik had beloofd vandaag wat te laten weten hoe het zat met mijn bloedname. Wel die is te laag (11 of zo) om van een goede zwangerschap te spreken, dus de testjes zijn toch wel erg gevoelig hoor. Je moet al een mooie roze streep hebben om een goede zwangerschap te hebben blijkbaar.
Meiden gefeliciteerd voor de genen die zwanger zijn, voor alle anderen.. een streep houdt moed!! Ik heb een vraag. Ik heb (natuurlijk veel te vroeg) getest en zie in eerste instantie geen streep. Als ik een paar uur later kijk (moet wel heel goed kijken), zie ik wel een vage streep... (dit is bij drie testen het geval) Ik weet dat je na een half uurtje niet meer mag kijken, maar wilde toch even aan jullie vragen of jullie ook wel eens testen hebben die (heel licht) positief 'opdrogen'. Uiteraard ga ik gewoon van 't weekend nog eens testen, maar ben even benieuwd naar jullie ervaringen hiermee!
welke testen? Kruidvat worden altijd iets duidelijker als ze opdrogen....en de streep moet wel echt roze zijn
hoi hoi, dit is mijn 4de ronde en 1ste keer dat ik test.! ben altijd nog te vroeg ongi geworden en ben nu al 2 dagen overtijd, dacht zelf me ei 1dag eerder te hebben gevoeld.! maar heb gewoon mijn oude cyclus aangehouden nee heb geen foto! zit op me werk en heb hier ook getest! ik ga morgenvroeg even testen met kv 2x5 kijken wat hier het resultaat van is, heb wel een heleboel kwaaltjes en het overtijd zijn dus ja ik weet het ook niet meer.! word er een beetje gek van, bha bha als ik idd niet zwanger ben dan houd me lichaam mij dit x echt goed voor de gek! hahaha
les, het klinkt wel positief, ook inderdaad omdat je twee dagen overtijd bent.... Ben benieuwd! @cindy, testen zijn van Matcare... heb wel foto's maar krijg ze op een of andere manier niet op de computer...
als ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang ga staren zie ik wil een schaduw... maar heb al zo veel testen en streepjes gezien dat het misschien wel op me netwerk is gebrand!
Dat heb ik ook een beetje ja haha! Deze heb ik net gemaakt van die van gisteren avond, streepje is wel roze, maar vind het zelf een beetje een dik streepje misschien:
op de laatste zie ik ook wat maar op de andere niet. Bij de laatste kan ik alleen niet zien welke kleur het is. Duimen op snel een duidelijke test.
Door utrogestan kun je geen vals positieve test krijgen nee Enkel door pregnyl als die niet uit het bloed is.
Maarja, deze streep was er dus pas de volgende ochtend.. 's avonds kon ik alleen maar een vaag schaduw iets ontdekken (of wellicht heb ik me dat wel ingebeeld.. )
Dan hoop ik maar dat ik morgen of overmorgen een nog duidelijker streepje krijg te zien. Mijn Pregnyl was 28 april dus dat is 2 weken geleden, 5000
nou als jij altijd een mooie cyclus had en nu overtijd bent heb ik goede hoop!! Spannend!!! Morgenvroeg wel foto maken Trouwens ik moest 9 dagen wachten voordat ik posi test maar weet wel niet wanneer mijn ei was