hmm maar als deze zo duidelijk is had die van vanmorgen ook duidelijker moeten zijn heb je met ochtendurine getest?
All, we hebben weer een echo gehad! Alles was goed!!!! We hebben gezien: Armpjes Beentjes Hoofdje Kaakjes Gevuld blaasje Gevuld maagje HARTJE GEHOORD!!!! + Ik ben 4 dagen vooruit gezet, in totaal dus al 10! En morgen dus al 13 weken!! Joepie! En we weten nu definitief de uitgerekende datum!!!! 18-11-2011 Mooi he!
Wauw Sansky wat een prachtig nieuws! Wat een geruststelling en blijdschap zeker? Ik hoop dat er snel vele jou mogen volgen hier op het forum.
Sansky, wat mooi!!!! Fijn dat je nu ook de datum weet en al weer vooruit gezet!! Maar dat wisten we eigenlijk al door je mooie testen in het begin! Geniet er lekker van meid, dat hebben jullie wel verdiend! fioon: op je laatste foto zie ik wel iets. Mijn ervaring met die Matcare is dat ze niet zo snel positief worden. De kruidvat 2v5 was sneller duidelijk dan deze....
@Suzy als je een mk krijgt merk je dat echt wel hoor,niet alleen aan een beetje bloedverlies,dan word het wel net iets heftiger als een normale ongesteldheid
@Ons wondertje, ja dat dacht ik zelf ook inderdaad. Heb net een digitale van CB gehaald, morgen maar even proberen Kan er nu al zenuwachtig van zijn...
Ik was even aan het googlelen en kwam dit tegen Vaak wordt de zwangerschapstest van de Kruidvat gebruikt, omdat die gevoeliger zou zijn voor het meten van de HCG waarde in de urine. Maar denk eraan, test nooit een aantal dagen voordat je je NOD moet krijgen! De kruidvat zwangerschapstest kan positief testen. Terwijl je niet zwanger bent. Een lid van dit forum is hetzelfde overkomen. Zij heeft opheldering gevraagd bij de kruidvat zelf; volgens die man komt het omdat de kruidvat test een 20 (nogwat) hoeveelheid HCG in je urine kan meten. ook omdat 3 dagen voor je NOD testen eigenlijk geen zin heeft omdat je eicel wel bevrucht kan zijn... dus HCG aanmaakt en je lichaam zich voorbereid, vandaar de zwangerschapsverschijnselen. maar omdat de innesteling niet plaats heeft gevonden wordt je weer gewoon ongesteld. Dit komt heel veel voor maar tja de meesten die testen zich ook pas veel later. Bron:http://www.menmfenm.xsbb.nl/viewtopic.php?f=41&t=715641
@Iedereen Off-topic: al een tijdje niet meer wezen turen naar testen maar ben er weer. Mijn opa is net overleden en heb wat afleiding nodig. Ben zelf helaas nog niet zwanger maar stik de laatste paar weken van: 'zwanger zijn/bevallen' dromen. Helaas zijn het maar dromen.. mag wel een keer uitkomen! @Marije1980 @Engeltje1 @Moi78 @Ninja2 @Nadesy @Noa14 @Jannie1980 @Fioon Gefeliciteerd zwanger!!!! (en die ik vergeten ben) @Suzy83 Kop op meid een hele dikke knuffel! @Sansky Prachtig!!!!
hoi sugarblossem dank je wel voor je positieve gedachte over dat ik zwanger zou zijn in je lijstje maar zo zeker durf ik het nog niet te zeggen hoor
pfff wat een rollercoaster weer zeg dit verhaal zeg Over iedere test is wel weer wat negatiefs pfff wordt je toch moedeloos van! Iedereen roept juist dat die K2v5 de beste zijn ook voor je NOD het meest secuur zeg maar en dit artikel juist weer niet en die CB test zeggen ze ook weer over dat het ochtendurine moet zijn en ik zit al voor mn NOD dus kan dan beter wachten tot morgenochtend
Noa14 ik weet hiervan. Als ik voor NOD teste hield ik dus wél rekening mee dat het alsnog fout kon gaan. En dat zeg ik dan ook tegen anderen die voor hun NOD willen testen, prima maar hou er rekening mee dat het alsnog fout kan gaan. 2v5 zijn erg gevoelig maar voor NOD testen blijft gewoon een risico