Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel 9 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marije1980, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

zie wel een soort van schaduw idd;) is moeilijk te zien maar ik zie wel wat:D

2. Alita

Alita Niet meer actief

hmm maar als deze zo duidelijk is had die van vanmorgen ook duidelijker moeten zijn:( heb je met ochtendurine getest?

3. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    All, we hebben weer een echo gehad! :D

Alles was goed!!!! :D
    We hebben gezien:

Armpjes
    Beentjes
    Hoofdje
    Kaakjes
    Gevuld blaasje
    Gevuld maagje

HARTJE GEHOORD!!!! :D:D:D

+ Ik ben 4 dagen vooruit gezet, in totaal dus al 10!
    En morgen dus al 13 weken!! Joepie!
    En we weten nu definitief de uitgerekende datum!!!!

18-11-2011 :D Mooi he!

4. Alita

Alita Niet meer actief

heb m eens in het negatief gezet voor je...als je dat goed vindt:)

5. Alita

Alita Niet meer actief

sorry kan niks ontdekken meid

6. Alita

Alita Niet meer actief

prachtig:D

7. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Wauw Sansky wat een prachtig nieuws! Wat een geruststelling en blijdschap zeker? Ik hoop dat er snel vele jou mogen volgen hier op het forum.

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Sansky, wat mooi!!!! :D Fijn dat je nu ook de datum weet en al weer vooruit gezet!! Maar dat wisten we eigenlijk al door je mooie testen in het begin! :) Geniet er lekker van meid, dat hebben jullie wel verdiend! :D :D

fioon: op je laatste foto zie ik wel iets. Mijn ervaring met die Matcare is dat ze niet zo snel positief worden. De kruidvat 2v5 was sneller duidelijk dan deze....

9. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Wow echt super gaaf meis!! Kan niet wachten tot wij ook mogen haha :D

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Waaaauw hele mooie echo!

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Suzy als je een mk krijgt merk je dat echt wel hoor,niet alleen aan een beetje bloedverlies,dan word het wel net iets heftiger als een normale ongesteldheid

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oh dat is al lang eruit dan:)
    Ik duim voor je!!

13. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @Ons wondertje, ja dat dacht ik zelf ook inderdaad. Heb net een digitale van CB gehaald, morgen maar even proberen :) Kan er nu al zenuwachtig van zijn...

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zeker is normaal, ik zat vorig jaar nu in mijn 2e wachtweek na de iui ;)

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

Knap dat je kan wachten!

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik was even aan het googlelen en kwam dit tegen

Vaak wordt de zwangerschapstest van de Kruidvat gebruikt, omdat die gevoeliger zou zijn voor het meten van de HCG waarde in de urine.

Maar denk eraan, test nooit een aantal dagen voordat je je NOD moet krijgen! De kruidvat zwangerschapstest kan positief testen. Terwijl je niet zwanger bent.

Een lid van dit forum is hetzelfde overkomen. Zij heeft opheldering gevraagd bij de kruidvat zelf;

volgens die man komt het omdat de kruidvat test een 20 (nogwat) hoeveelheid HCG in je urine kan meten.
    ook omdat 3 dagen voor je NOD testen eigenlijk geen zin heeft omdat je eicel wel bevrucht kan zijn... dus HCG aanmaakt en je lichaam zich voorbereid, vandaar de zwangerschapsverschijnselen.

maar omdat de innesteling niet plaats heeft gevonden wordt je weer gewoon ongesteld.
    Dit komt heel veel voor maar tja de meesten die testen zich ook pas veel later.

Bron:http://www.menmfenm.xsbb.nl/viewtopic.php?f=41&t=715641

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Iedereen
    Off-topic: al een tijdje niet meer wezen turen naar testen maar ben er weer. Mijn opa is net overleden en heb wat afleiding nodig. Ben zelf helaas nog niet zwanger maar stik de laatste paar weken van: 'zwanger zijn/bevallen' dromen. Helaas zijn het maar dromen.. mag wel een keer uitkomen!

@Marije1980

@Engeltje1
    @Moi78
    @Ninja2
    @Nadesy
    @Noa14
    @Jannie1980
    @Fioon
    Gefeliciteerd zwanger!!!! (en die ik vergeten ben)

@Suzy83
    Kop op meid een hele dikke knuffel!

@Sansky
    Prachtig!!!!

18. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    hoi sugarblossem dank je wel voor je positieve gedachte over dat ik zwanger zou zijn in je lijstje maar zo zeker durf ik het nog niet te zeggen hoor

19. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    pfff wat een rollercoaster weer zeg dit verhaal zeg
    Over iedere test is wel weer wat negatiefs pfff wordt je toch moedeloos van!
    Iedereen roept juist dat die K2v5 de beste zijn ook voor je NOD het meest secuur zeg maar en dit artikel juist weer niet :$

en die CB test zeggen ze ook weer over dat het ochtendurine moet zijn en ik zit al voor mn NOD dus kan dan beter wachten tot morgenochtend

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Noa14 ik weet hiervan. Als ik voor NOD teste hield ik dus wél rekening mee dat het alsnog fout kon gaan. En dat zeg ik dan ook tegen anderen die voor hun NOD willen testen, prima maar hou er rekening mee dat het alsnog fout kan gaan. 2v5 zijn erg gevoelig maar voor NOD testen blijft gewoon een risico

Deel Deze Pagina