op de foto lijkt hij aan beide kanten rozer en middenin wat minder. daarom lijkt het op een indroger.
Wat wordt er met een indroger bedoeld? Dat hij anders kleurt als je 's ochtends hebt getest en de test 's avonds nog is bekijkt ofzo?
ik heb er een paar van de kruitvat 2v5 en daar zijn de streepjes echt roze bij. en dan aan de randjes echt roze en in het midden minder of bijna niet. of het is een streepje die niet helemaal recht loopt maar een boogje heeft aan de onderkant.
de mijne was positief met zo'n lage bloedwaarde. Ik zit wel NA NOD! nu wel hopen dat het goed blijft gaan! maar inderdaad,kv is erg gevoelig!
Good morning! Hopelijk vandaag weer mooie posi testen te spotten hier! Kan het testen ook nog niet laten... 4wk + 5 Bekijk bijlage 150538
mijn test was vanochtend weer hetzelfde als gister Niet een knaller maar ook niet helemaal wit Morgen is mijn NOD
Ik denk zelf wat te zien, in het echt is de streep duidelijker. De streep kwam meteen te voorschijn, binnen een minuut. Ik hoop dat jullie ook iets zien.