Yes ik zie um ook! Spannend meid. En mocht je pregnyl gespoten hebben zal dat vast ook al je lichaam uit zijn. Bij Kruidvat is die jij nu hebt gedaan echt de gevoeligste. Eventueel heb je de ultra gevoelige van bijvoorbeeld Matcare (6 dagen voor Nod) maar dat zal ongeveer hetzelfde zijn als je KV. Nou morgen gewoon weer testen
Hoi Jinky ik zie een heel licht streepje hoor, gaaf !!! En succes natuurlijk Bedankt ook de andere meiden voor jullie reacties. Blijft sowieso spannend!
ik heb vandaag ook getest, 3 dagen voro (mogelijke) nod maar negatief... afwachten dus en ik hoop van de tests te kunnen afblijven tot zondag of maandag (= nod als ik uitga van 28 dagen)
Bedankt allemaal! ben zo zenuwachtig,kan niet wachten tot morgen. Ben blij dat jullie ook een streepje zien.
@ Jinky, dan zitten we samen in spanning voor morgen. Ga je morgen een andere test doen? Ook een digitale?
Noa, jij hebt ook een mooie streep op je test Ik ga morgen weer met een kruidvat test testen. Liefs Jinky
ik voel mijn eisprong meestal wel ( pijn + afscheiding etc) en als ik een cyclus heb van 32 dan is dat rond cd 18. Bij mijn cyclus van 28 was dat rond cd 14 en deze maand ook als ik correct ben geweest. Vandaar dat ik uitga van een cyclus van 28 dagen... snappie
Pompeloesje, moest je nu teruggaan voor een nieuwe bloedname? Mijn HCG stond op 11 of zo gisteren, dus een mislukte innesteling. Ik had altijd een heel licht streepje op mijn testen, vanaf 12DPO. Jinky, ik zie wel een streepje, maar ik zou er nog niet van staan gaan springen hoor! Ik had ook zo'n streepje, rond 12DPO, maar bij mij is het niet goed gegaan; ik wil je niet ontmoedigen hoor. Hopelijk wordt die streep veel duidelijker binnen een dag of 2.
Hoi meiden, zien jullie hier iets op. Ik denk wel wat te zien, hoop dat het op de foto duidelijk is..