Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel 9 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marije1980, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Arian, ik zou het liefst zeggen van wel maar ik zie het eerlijk gezegd (nog) niet !? Misschien de foto iets lichter maken of scherper?

2. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ik zal mijn verhaaltje er even bij vertellen.
    Zit vandaag op CD 22, nog geen eisprong gehad. Dus ik ben al vanaf cd 8 aan het testen met o-testjes. Alleen vanochtend, pakte ik dus een verkeerde test, bleek dus een Zw-test te zijn. Ik dacht, die kan wel weg. Maar toen keek ik er op en toen zag ik wat Staan! Echt een streep, hoefde em niet in het licht te houden of wat dan ook..
    En mijn O-testje was vrij donker, maar volgens mij ook nog niet positief.. Ik ben een beetje in de war nou, wie kan mij zeggen wat dit te betekenen heeft.. :(;)

Hier onder een foto van mijn O-testje van vanochtend..

3. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Helaas kan ik de foto niet scherper maken, deze is gemaakt met mijn telefoon. De camera pakt hem helemaal niet..:cool:

4. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ik zie nou dat je hem op de foto eigenlijk niet ziet, zal nog eens proberen!

5. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    de ovutest is niet positief, testsreep is duidelijk lichter dan cotrolestreep. Voor een positieve ovutest moet de teststreep even donker zijn of donkerder. Ik kan niet goed op de foto zien of de testsreep vrij donker is tov de controlestreep, zoja dan zou dat idd wel kunnen dat je zwanger bent. Op je eerste zw foto zie ik trouwes niets. Op de 2de foto zie ik precies wel iets ( maar dan heel vaaaaaaag) hoelang is je cyclus? heb je symptomen?

6. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ik zit nu op CD 22, geen eisprong gehad (denk ik, niet kunnen vinden in ieder geval) Daarom ben ik ook zo in de war.. :(
    Geen symptomen, alleen heel moe..!
    Is deze foto duidelijker?

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

Ik denk wel vaag iets te zien,en de test streep is ook gewoon roze?

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Lijkt mij een indroogstreepje..

9. Alita

Alita Niet meer actief

pff moeilijk te zeggen hoor...zie wel wat..overmorgen gewoon nog eens testen dan moet de streep duidelijker zijn

10. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    ja achteraf gezien idd lijkt het op een indroger, hij is niet roze op de foto :), misschien in het echt wel?

11. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ja hij is lichtroze,

Maar hoe zou het dan kunnen? Want zit op cd 22, en volgens mij nog geen eisprong gehad, volgens mijn O-testjes dan..:(

12. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Of zou het kunnen dat de ZW-test reageert op een evt (aankomende) eisprong? Tenminste ik heb wel eens gehoord dat dit zou kunnen...?

13. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    sorry meid, ik kan jou helaas niet verder helpen. ik weet ook niet hoe dat zou komen. Misschien je eisprong gemist?

14. Saskia84

Saskia84 Lid

13 mei 2011
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vandaag een kv test gedaan, 3 dagen voor nod.
    Zeker een streep zichtbaar, kwam na ongeveer 4 min tevoorschijn en direct een foto gemaakt. Wat denken jullie??

15. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Saskia84, precies zo'n zelfde als die van mij 3 dagen voor NOD, ook een KV test.
    Iedereen hier op het forum zegt tegen mij 'voorzichtig' gefeliciteerd.
    En 'een streep is een streep' :) haha
    Mijne kleurde ook binnen 5 minuten als een rose streepje, maar ook nog heel licht.

Ik ga morgen (NOD) een digitale doen en moet maandag sowieso komen voor een bloedtest.

Ben jij medisch of uit jezelf?

Dus ik verwacht dat iedereen ook tegen jou zegt dat het goed zit!

16. Saskia84

Saskia84 Lid

13 mei 2011
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ Noa

Ik heb al zoveel gelezen en overal zeggen ze een streep is een streep. Maar toch is hij nog te licht om er zeker van te zijn, ik ga zondag nog een testje doen.
    Heb jij na die test alweer een nieuwe gedaan of wacht je tot morgen.
    Nee uit mezelf,

17. Alita

Alita Niet meer actief

de schaduw valt net zo dat je denkt is het een streep of niet:D

18. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ja klopt hoor hij is ook nog licht en dat vind ik zelf ook heel eng. Ik zit al 3 jaar in de MMM en heb dit nog nooit gehad op een test dus ik was redelijk in shock ervan! Gister een test gedaan en vandaag ook, ze lijken allebei even donker, vandaar morgen maar een digitale.

Het beste schijnt inderdaad om een paar dagen er tussen te laten zitten voor je weer gaat testen.

19. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    ik zie alleszins een streep !

20. Saskia84

Saskia84 Lid

13 mei 2011
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    ik heb nog een foto gemaakt misschien is deze beter.

Deel Deze Pagina