ik zeg niet doen hoor... Je krijgt bij deze test echt pas het woordje zwanger als je een duidelijke streep hebt van je kruidvat.. Is echt zonde van je test om m nu te doen ....
dat is inderdaad een behoorlijk verschil.. die 1e foto lijkt op mijn testen en die 2e zou je denken dat die minsten 2 dagen later moet zijn in vergelijking tot... hmmzzz....
vindt het wel erg veel vershil van ochtend en avond, zou idd bijna zeggen de test van s`morgens klopt niet..maar lees het wel eens vaker hier hoor
ja dat had ik de 1e zwangerschap ook dat die nega was terwijl andere posi waren.. maar er zijn nu al zoveel dames die tegen me zeiden dat ze juist met die posi testen terwijl kv nog nega was..
ik lees het hier alleen maar andersom en heb zelf ook ervaring dat ik eerst niet zwanger teste en 2 dagen later wel zwanger en mijn kruidvat was dan ook veel duidelijker
ik doe eerst wel een dipstick van zwanger en kids die heb ik nog liggen maar die reageren volgens mij pas laat toch.. ff snel erin dopen moment haha
even naar de computer uploaden hoor duurt even.. maar bedoelde diegene net dat de cb eerder posi was of andersom? ik lees nu zoveel verhalen die tegen elkaar ingaan dat ik zelf ook niet meer weet wat te doen haha aan de ene kant zegt het verstand wachten want als die posi is word die vanzelf wel een keer donker maar het gevoel zegt joehoe duidelijkheid?! haha