Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel 9 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marije1980, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    uhmm als ik die stick eruit haal zie ik wel 2 strepen?

2. Alita

Alita Niet meer actief

als die iets te zeggen hadden stond er natuurlijk zwanger;)
    Als je de gebruiksaanwijzing leest staat er dat je hier niet naar mag kijken;)

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha dit staat niet op de gebruiksaanwijzing...

4. Alita

Alita Niet meer actief

oh nee? Staat er niet in dat je niet naar de streepjes mag kijken?

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    vind een stukje ergens dat de digitale met weken aanduiding 2 strepen heeft en de gene die alleen zwanger ja of nee zegt 1 streep heeft en het 2e streepje een eventueel resultaat is waaraan hij leest bij een bepaalde duidelijkheid kan de test dat lezen en geeft die zwanger aan.. maar bij mij is dat streepje dus heel licht..

goh leuk joh testen haha

6. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    Nou ik heb terug een enorme testdrang gekregen :x

Net dus een thermometer en paar ovutestjes besteld van sensitest.

Als men ongi doorkomt start ik hopelijk volgde maand ook met tempen. Alleen heb ik daar nog een paar vraagjes over. En ovutesten komen dan in grote hoeveelheden binnen bij mij haha ;)

7. Alita

Alita Niet meer actief

Hier is de gebruiksaanwijzing en er staat duidelijk dit...
    De test bestaat uit een houder en een patroon. Je kan het resultaat van de test alleen
    aflezen op het Digitaal Scherm van de houder. De streepjes die je op de patroon ziet
    wanneer je deze weggooit, moet je negeren. Je kan de patroon niet met het oog aflezen

hier is de linkhttp://www.zwangerschapstest.eu/uploaded/handleidingen/clearblue-digitale-zwangerschapstest.pdf

8. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    je mag met ovutestjes niet smorgens testen. Dan pas wordt het hormoon aangemaakt. Het beste is vanaf de middag. Liefst telkens op dezelfde momenten. Ik teste zelf altijd rond 17u en tegen de avond 22/23u... Ik zou zeker blijven doortesten...

9. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Aloha meid, volgens mij maak je jezelf hartstikke gek. Mijn advies: stop met testen! Overmorgen weer eens een testje doen!! Mocht je zwanger (geweest) zijn, dan is de hcg niet meteen weg. Op deze manier doe je jezelf zo veel stress aan, dat is niet goed voor jou en al helemaal niet voor een baby.

10. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha zie het nu ook ja staat helemaal bovenaan dat sla ik blijkbaar automatisch over ;)

nou ja vond ondertussen ookal intressant stukje op internet waarom er 2 streepjes staan.. POAS ~ Secret of the Digital best intressant trouwens! het klopt wel dat die de intesiteit van de lijn leest dus 2 streepjes waarvan 1 licht kan wel degelijk nog zwanger zijn maarrrrr hij meet ook lh! het zijn dezelfde sticks als bij ovu testen schijnt! alleen het apparaatje 'zegt 'wat anders! in beide gevallen geeft die pas positief als de teststreep net zo donker is of donkerder dan de controle streep.

oftewel ik weet nog niets meer hahaha het is trouwens een test die vanaf 50 pas positief geeft dus niet bruikbaar voor nod.

ps vind het wel vreemd dat deze i dezelfde urine als vanmorgen blijkbaar dan wel lh ziet want mijn ovu testen zijn spierwit vandaag.

11. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    @ aloha: meid je bent zo hard bezig met jezelf ervan te overtuigen dat je zwanger bent! Stop daarmee want als het niet zo is zal je erg teleurgesteld worden. Je zegt zelf dat je nod ten vroegste morgen is. Het heeft geen zin om verschillende keren op een dag te testen. Wacht op zijn minst af tot morgen. Ik heb zelf ook enorme testdrang en moet mezelf vaak inhouden. Maar je bent er nu echt TE HARD mee bezig en TE HARD jezelf aan het overtuigen dat je zwanger bent.

Ik hoop natuurlijk dat het wel zo is, en duim voor je! Maar wacht nu gewoon af tot morgen, liever morgen of overmorgen een duidelijker test, dan ze nu allemaal op te grbuiken in de hoop dat ze op een paar uur tijd donkerder worden! :)

12. Alita

Alita Niet meer actief

@Aloha dat van de lh zou ook vreemd zijn want iedereen heeft altijd 2 streepjes met die test...

Het beste kun je nu 2 dagen wachten dan pas zul je verschil moeten zien. Meer of minder zwanger wordt je niet en geduld hebben is dan alvast iets wat je nu moet leren want als er straks kinderen zouden zijn heb je die hard nodig!

Ik snap je wel dat je graag wilt weten hoe het zit maar je streep wordt niet duidelijker vandaag. CB had al helemaal geen zin...

13. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland

o ik stress niet hoor!! ik ben gewoon nieuwsgierig haha
    er moet wel wat meer gebeuren wil ik weer in de stress raken op zwangerschapsgebied na me miskraam vorige maand ;)
    ik vind het allemaa gewoon intressant hoe dat werkt enz ook haha en wil gewoon weten hoe en wat is mensenlijk toch ;)

14. Alita

Alita Niet meer actief

;)hoe jij jezelf niet een beetje voor de gek nu?
    Alleen maar testen om te kijken hoe het werkt ja tuurlijk doen we allemaal:D

15. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    Hey dames begrijp ik het goed wat betreft tempen:

Je temp is laag aan het begin van de cyclus, ook op de lh piek maar net als de eisprong is geweest gaat die omhoog... Net voor je nod blijft die oftewel hoog = zwanger, oftewel gaat ie omlaag dan word je ongesteld...

Of is dat verkeerde info?

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Aloha , ik herken mezelf wel een klein beetje in jou testgedrag , maar zou als ik jou was proberen nu ff 2 daagjes te wachten en dan weer te testen , scheelt je een boel centjes en je wordt er op dit moment echt niet wijzer van . knuuffff

17. Alita

Alita Niet meer actief

volgens mij klopt dat..maar heb nooit zelf getempt:)

18. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    ok toch bedankt voor je reactie!

Weet jij toevallig ook hoeveel di eomhoog of omlaag gaat?

Dames di eer wel meer ervaring mee hebben, please help me :)

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha geloof me ik ben echt niet aan het stressen zit ondertussen lekker te werken en te poetsen thuis ;) werd net nog gebeld door endemol ook grappig haha

ik had gewoon nog testen liggen en die cb was ik gewoon benieuwd na of die inderdaad meer duidelijkheid kan geven want tuurlijk raak in nieuwsgierig naar hoe en wat, het geld boeit me eigenlijk vrij weinig.

en ik weet als geen ander dat het nog alle kanten op kan
    maar ik ben echt oprecht ook onwijs blij als ik ongi word hoor!

ik ga ook niet meer testen haha wees niet bang pas morgen weer als ik me nog zo voel heb toch nog genoeg liggen ;) ja oke nu nog iets meer omdat die cb erbij gehaald is en manlief gister kruitvat erbij gehaald had omdat die op waren en hij die testen meer vertrouwd dan dipsticks door hun uiterlijk hahaha

ik zie gewoon een licht streepje op de kruitvat en zwanger en kids en zal zien hoe ze zich ontwikkelen of niet ;)

Deel Deze Pagina