Onbekend1 voor zover ik altijd begrepen heb is dat er na een stijging van 0,3 graden je eisprong geweest is. Die moet dan minstens 3 dagen o,3 hoger blijven en dan is het zeker dat je je eisprong gehad hebt. En hij blijft dan zo hoog als je zwanger bent, of daalt rond de tijd dat je ongi moet worden.
Onbekend01: Voor meer vragen rondom temperaturen, kom gerust buurten bij het 'algemene Tempkaartjestopic'. Daar zitten de temperatuursters en kunnen je vast verder helpen. Ik schrijf daar zelf ook. Wat ik begrijp is dat je temperatuur tijdens een menstruatie wat lager is, dan klimt ie langzaam wat op, dipt hij op het moment van ovulatie en stijgt hij weer langzaam. Mocht je nou zwanger zijn dan blijft hij hoog na je NOD, wordt je ongesteld dan zakt ie vaak net voor of op de 1e dag van de menstruatie. Ik zou zeggen, kom gerust buurten, gezellig!
Hallo allemaal, Ik kom ook even een foto spammen. Na vele vage streepjes op de Zwanger&Kids testen vandaag deze gedaan.
Bedankt zal ik zeker doen als het nodig is! Ik wacht momenteel nog af of ik ongesteld word of niet. Als de duivels eraan komen dan wil ik volgende maand starten met tempen en zal ik zeker daar te vinden zijn!
Ik heb nog effe en cb gedaan. Het streepje stond er eerder dan de controle streep haha hij is vet posi! @aloha ik zou ook effe een paar daagjes wachten misschien ben je idd wel net zwanger dan zou je over 2 daagjes al een dikkere streep hebben suc6 meid @bianca gefeliciteerd!!
Op de foto is het een beetje licht zie ik in het echt is ie super donker. Morgen nog effe een kv test halen en een cb digi oooo ik ben verslaafd aan testen haha en had het zo beloofd aan mezelf en me vriend het deze keer niet te doen haha.
Dat is niet waar ik had vorge maand vrijdags een licht nega test en de dinsdag negatiefff!! dus e kan wel degelijk binnen een aantal dagen weer ega testen
inderdaad na 13 weken zwangerschap teste ik na 2 weken nega dus met een 1 week zwangerschap heb je heus niet nog posi testen terwijl het al weg is. daarvoor heb je dan nog lang niet hoog genoeg hcg dat stijgt bij zoon vroege miskraam in 1e instantie al niet voldoende dus is al lager. kortom bij zoon hele vroege miskraam zal je vrij snel negatief testen na een posi test als die uberhaubt al knalposi zal worden