ik zie hem meis... met een beetje turen zelfs de bovenste... hoe ziet tie er voor jou inreal uit?? donkerder als de vorige??
Aloha... Ik zie m duidelijk...maat of ie duidelijker is dan de vorige kan ik niet beoordelen...leg ze s onder elkaar???
Aloha ik zie hem , maarwil hemook graag goed kunnen zien zonder dat ie bewerkt is , hopelijk heel snel zo'n test !!
ik deed de test en dacht eerst dat die niet veel meer kleurde dan gister na 5 minuten was die maar ietsiepietsie donkerder dan gister paar minuutjes later was die goed zichtbaar zonder echt te turen. inmiddels in de test opgedroogd en nog steeds het lijntje zichtbaar, dat was gister en eergister niet toen verdween het lijntje met het opdrogen. je kon nu ook zien dat het echt roze was enz. ikzelf ben nog steeds nuchter met beide benen op de grond. ik dacht eerst nog even dat het toch nog van me miskraam was wat hcg dat ik gewoon 2 a 3 weken geleden bij de 1e nega test niet zo goed gekeken heb. maar nu ik zie dat ze langzaam maar gestaag toch donkerder worden begin ik heel langzaam hoop te krijgen dat het inderdaad van een nieuwe zwangerschap is. ik voel me pas sinds zondag wat vreemder en had toen ook beetje bruinige afscheiding denk dat dat een innesteling is geweest.. als ik daarvanuit ga is het niet zo gek dat ik nog licht test want dat is 4 dagen geleden..
de bovenste is onbewerkt cindy. zie net dat ik er 19 mei in heb gezet maar het is natuurlijk de 18e. hier even de testen onder elkaar.
het zijn kruitvat testen 2v5. maar dan open gemaakt haha als ik zo de testen onder elkaar zie zie ik zelf wel een verloopje.
Spannend Aloha; wellicht toch weer raak dan! Ik duim voor een mooie donkere test over een aantal dagen
ik zou de orginele fotos eens onder elkaar plakken zonder te bewerken even geduld dat duurt even haha
Bedankt voor de tip! Vanaf nu zal ik 's middags en 's avonds testen i.p.v. 's morgens en 's avonds. En als het ff kan rond dezelfde tijden... Ik word nu gewoon bang dat ik hem gemist heb! (Al heb ik het gevoel dat ie gewoon wat later is)
heb ze even strak onder elkaar gezet moest de een wel iets vergroten of verkleinen om ze zo te krijgen maar het zijn dit is dus een rijtje onbewerkt. de bovenste zie ikzelf niets op nu.
nou op die vandaag zie ik zeker wat , jopelijk blijft hij donkerder worden ,......ff 2 daagjes wachten meid !!
Aloha: de 1e zie ik nix, de 2e is echt een tuurtest en de 3e zie ik zeker een streep. Denk dat je over 2 dagen een knaltest hebt. Maar een streep is een streep toch?! Ik ben gewend van mijn eerste zwangerschap alleen maar knaltesten te hebben, die heb ik nu ook niet hoor, maar wel steeds een 2e streep binnen de 5 minuten.