Ik zie hem ook wel op de 18e hoop dat ie op je nod knalt! maar t lijkt net of die nog bewerkt is vergeleken met de onbewerkte op blz 138.
komt denk ik doordat die opgeblazen is heb ze rechtstreeks vanaf me telefoon geselecteerd en onder elkaar gezet..
ja voorzichtig dringt het ook wel tot me door dat het inderdaad positief eruit ziet haha maar komt ook doordat ik me steeds beroerder en zieker voel als ik alles bij elkaar optel kan het niet anders dan dat ik zwanger ben maar goed ik blijf nog lekker even doortesten tot het knalt en dan lekker op vakantie en pas daarna een echo, er staat er dan al 1 ter controle van de miskraam nog dus komt mooi uit. wil absoluuut geen vroege echo meer want die stress en spanning kan ik niet weer aan heb toen gezegd wil pas weer een echo mocht ik ooit weer zwanger zijn na de 7 weken. en als ik terugkom van vakantie ben ik op die dag van de echo 7 weken 6 dagen dus prima. dus dan zien we of een gezonde baarmoeder of een nieuwe miskraam of een gezond kindje..
Hihi, we hebben zelfs dezelfde soort test gebruikt hahaha. Welke datum krijg jij via internet door? Ik rond de 20 januari
@aloha ik denk dat je zwanger bent!!! Ik feliciteer je alvast voorzichtig denk dat je over een paar dagen een veel donkere test hebt!
Mijn testen van vandaag!! vond het wel eng met die digi de 2 dagen terug kwam er nog 1-2 weken. Daarna een kv gedaan en die is ook vet posi. Terwijl me urine best licht was.
thnx ninja!! jij testen zijn helemaal gaaf al joh!! wow!! mooie fotos van maken he voor in het plakboek! ik heb de gyn maar even gebeld word zo terug gebeld ik wil even horen of die het technisch logisch vind klinken dat ik nual zulke testjes heb
meid dit was mijn eerste test precies 1 week geleden!! 3 dagen voor NOD. Ik denk dat jij ook wel z,n mooie testen gaat krijgen hoor. Nu kan je alleen wat afwachten!
Wow meiden, mooie testen weer hoor! Ik heb ook getest... Ik had ochtend urine bewaard en heb net getest omdat ze net binnen waren met de ochtend urine.. volgens mij is hij gewoon omo-wit maar wil het niet geloven.. Ik zie echt niks maar wil zo graag wat zien!!! Tis bijna 4 weken geleden dat de miskraam begon.. 23 mei precies 4 weken. Dit kan ik toch rekenen als ongesteld zijn? Dan zou ik 23 mei nog een keer moeten testen toch?
ik weet het.. had ze zelf ook 3 maanden geleden haha had toen 23 februari een vaag testje was achteraf 4 weken 1 dag. paar dagen later had ik ook knaltesten me laatste knaltest is van 27 april. daarna werden ze met de dag lichter 6 mei was me eerste omowitte test 8 en 10 mei ook daarna niet meer getest. en nu dus 16 mei weer.. kortom 10 hormoonvrije dagen.. ellende haha
baby90 ik zie ook niets.. hoeveel weken was je zwanger en welke datum was de exacte miskraam.. ik heb vanaf die dag 28 dagen gerekent maar het is logisch als je cyclus compleet in de war is ik heb er heel erg op gelet en kan zeggen dat ik vermoed me ei op 5 of 6 mei te hebben gehad.
Maar zou je dan alweer opniewu zwanger kunnen zijn , zolang er nog hcg in je lichaam zit dan heb je toch geen eisprong ?