Aloha dat is al snel zeg.. ik was volgens de dokter maar 5,5 week.. Volgens mij heb ik t vruchtje 26 mei verloren... Maar ik heb echt heel veel dingen gevoeld daarna.. ook toen het bloeden was gestopt.. Ik heb een lijst bijgehouden en elke dag staat wel steken in onderbuik/baarmoeder etc. Ik denk mijn ei 6 mei gehad te hebben? Maar ik kan dit niet met zekerheid zeggen. Élke dag had ik steken.. laatste dagen is het veel minder alleen heb ik nu hele erge stemmingswisselingen... Misschien heb ik mijn ei helemaal niet gehad? Die onzekerheid is echt zó vervelend... Marjon, gewoon in een bekertje bij de wc?
ik heb de vk even gebeld die belt zo terug gaat even me dossier doorlezen enz ik heb meen ik een ei gehad direct toen het bloeden stopte ( laatste dagen was bloed geen bloed bloed geen bloed ) toen zakte me temp voor het eerst onder de 37 maar hij is nooit richting de 36.2 36.3 gegaan zoals ik normaal altijd had. en nu stijgt die sinds vandaag weer naar 37. ik heb na het bloeden direct vruchtbaar slijm gekregen ook en positieve ovu testen maar wist toen niet of ze posi waren door het restant hcg wat ik nog had of door een ei. dus dat was beetje vreemd allemaal. heb na me vermeende ei geen posi ovu testen meer gehad ook eergister gister en vandaag niet. me baarmoedermond stond ook hoog toen het bloedde stopte tijdens het bloeden laag. hij is hoog gebleven en is nu super hoog en keihard voor zover ik erbij kan. maar goed even wachten op wat de vk ervan zegt.. had eerst het ziekenhuis gebeld maar die muts stuurde me door naar de huisarts..
urine moet je wel koel bewaren , das beter !!! Een vriendin van me had urine in badkamer bewaart en had daar ook nog de verwarming aanstaan , getest en haar testje was van een knaltest naar een lichte test gegaan , helemaal in paniek en ze hebben haar toen verteld dat je urine koel moet bewaren ..Enhaar volgende testje met andere urine was weer een knaller ..
Marjon, jou verhaal geeft me weer een beetje hoop! Ik waag morgen ochtend (als ik kan wachten) nog een testje...
Ik wil je geen valse hoop geven hoor , maar je weet maar nooit ..!!!!!knuffffffffffff En als je niet kan wachten , wel ff zorgen dat je noiet teveel drinkt en de laatste 2,5 uur niet naar de wc bent geweest
THX! Ja ik weet niet.. kan eigenlijk niet wachten.. maar had vriendlief net aan de telefoon en hij zei wacht nou maar tot morgen! maar ja hij heeft makkelijk praten Ik moet er maar eigenlijk vanuit gaan dat hij gewoon negatief is en dat ik niet zwanger ben...
Weer getest.. weer omo-wit... Ik wil zó graag weer een 2de streepje, had niet verwacht dat ik zó teleurgesteld zou zijn... @%$#&@^%#*@#*#&%:x...
nou de vk heeft me terug gebeld. compleet enthousiast en alles haha het is technisch mogelijk dat ik zwanger ben ze heeft datums enz even doorgenomen waarop ik bloedde negatief teste slijm had bladiebla en ze zegt dat het mogelijk is. ik heb nog gevraagd of ze denkt dat het van me miskraam is maar dit kan niet zegt ze omdat ik nega testen heb gehad hcg kan niet weer even gestegen zijn dus als ik nu een posi test heb is het echt nieuw. ik moet even door blijven testen van der dus dat doen we dan maar braaf bij een vette streep kan ik bellen voor een echo maar dat wil ik dus niet en daar kon ze zich goed in vinden. z heeft me direct even vertelt dat ik gewoon op vakantie moet gaan en als het weer mis gaat het absoluut niet door het vliegen kan komen.. das toch even fijn om te horen! heb haar maar vertelt dat ik nu of oed ongi of een goede streep wil zien haha en dat begreep ze volkomen, allebei is goed voor mij. ze vond het logisch klinken dat ik zondag een innesteling heb gehad dus nu de testen heel vaag zijn ik moet volgende week rond deze tijd een vette streep hebben zei ze kan tot die tijd best wel eens vage testjes houden. dussssssssss we wachten rustig af!
Thx Marjonn!!! Aloha; spannend hoor, ik hoop zo voor je dat je over een paar dagen een knal test hebt!!!
Ik zag weer een paar mooie testen! Gefeliciteerd meiden! Aloha: ik zie het streepje wel donkerder worden hoor. Ik heb goede hoop voor je! Baby: sorry, ik zie niks.... Jammer dat ie vanmiddag weer negatief was.... Ik duim voor je!
@Ninja: Mooie test hoor! @Aloha: Ook ik zie een 2e streep, hopen dat ie straks gaat knallen! @Baby: Sorry meis, ik zie ook niks Maar geen bloed geeft moed, dus hou hoop! *knuff*