Ik heb vanmorgen weer een test gedaan! Heb nog een kort testrijtje, maar dat wordt vast meer. Mijn streep kan nog donkerder!!
mooie testen jade!! niet schrikken als die niet nog donkerder word hoor kruitvat was bij mij met 50.000 hcg in bloed nog niet donkerder dan controle streep denk dat je wel beetje tegen de max aanzit nu dus
goedenmorgen allemaal!! @ jade mooie testen hoor!!! @ de testers van vandaag s6 en hoop op positief nieuws!!
Goedemorgen dames, Eindelijk nieuws, eindelijk duidelijkheid.....vanacht ongi geworden . Dit keer dus een cd van 33. Toch heeft er wel iets gezeten want op cd 28 licht positief getest . Vol goede moed op naar de volgende ronde . Alle dames die nog in spanning zitten, succes . En ben benieuwd of er vandaag roze bijkomt .
@Ilona; aaw dat moet wel heel dubbel zijn Veel sterkte, knuf en we duimen voor een succesvolle ronde!!!
hoi meiden, Ik kon mezelf niet inhouden en heb net getest. Met een zwangerschapstest van sensitest (zaten er 3 bij de ovulatietesten) Ik zag na 6 minuten een echt heeeeel licht streepje, maar die is wel net zo breed als de controlestreep. Ik zit vandaag op 10 dpo. Heb geprobeerd er een foto van te maken, maar dan is ie niet echt goed te zien. In negatief zie ik als ik heel goed tuur wel iets... Ben benieuwd wat jullie ervan vinden Veel liefs
@Ikke: ik zie hem hoor! Kun je niet ook nog even de originele foto plaatsen? Misschien dat we hem daar ook op zien!
Ik denk dat je met 50.000 weer teveel hcg hebt. Dan kunnen die testen het blijkbaar niet meer aan. Ook een reden voor mij waarom ik eigenlijk geen test meer durf te doen. Straks is ie lichter en dan moet ik nog meer dan een week wachten op de echo....
hee ik denk ook iets te zien hopelijk over 2 dagen een mooie streep!! mag ik vragen wanneer je je ei hebt gehad? liefs