Krokodieltje, ik vind je streep heel duidelijk voor 12 of 13 dpo spannend!! Ik heb me heel lang niet zwanger gevoeld deze keer, kwaaltjes zeggen niet altijd iets, een goed gevoel zegt meer over je zwangerschap (angst door een eerdere mk kan je een slecht gevoel geven) ik duim voor je
Stomme test, kun je terug gaan naar de winkel? Als je hem online gekocht hebt, zou ik er een foto van maken en die mailen, dan krijg je vast een nieuwe test
haha ik haat cleurbleu testen nu officieel! vorige keer gaf dit ding aan dat ik niet zwanger was ( vorige zwschap) en nu dit!! ben nu echt compleeeeeeeeeeeeeeeeeet in de war!!!
Nou das echt heel raar! Kun je die niet openmaken zodat je de strip kan zien? Dit is echt een defecte test ofzo.. Ik zweer trouwens bij de Kruidvat testen, 2 voor 5 euro.
Hahaha dat is wazig!!!! Dat heb ik nog nooit gezien en gehoord! Ik zou hem overdoen met een nieuwe, of die terug brengen..... is iets fout gegaan, dat blijkt wel!
haha heb hem al open me frustratie werkt lekker mee zitten 2 stripjes in de ene voor ja nee ander voor weken gok ik zo. zijn gewoon streepjes op te zien maar goed daar mag je niet naar kijken schijnt.. de streepjes zijn blauw en voor me neus ligt een blauwe balpen.. je raad het ben de streepjes die licht waren gaan overtrekken batterij tegen dingetje aandrukken en tadaaaa zwanger wat een k**dingen!! probeer er een foto van te maken maar moet met de ene hand batterij tegen het ding aandrukken en andere hand dat ding tegendrukken dus dat wil niet echt haha kortom weg met cb lets bring in some kruitvat haha wel typisch dat ik dit weer heb haha