Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel 9 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marije1980, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

dan heb je gewoon te vroeg getest;)

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    nou wederom een tuurstreepje vanaf iets opzij beter zichtbaar maar slechter dan gister.. ik vrees dus dat ik echt niet zwanger ben of het mis is gegaan al.. volgens mij zie ik nu alleen een voorgedrukt plekje waar een lijn zal kunnen komen.

helaas maar dan zullen alle kwaaltjes wel nieuwe ongi pijnen zijn van na de miskraam.. zullen zien.

ben teleurgesteld maar ook weer niet hoop nu alleen dat ik snel ongi word voor ik op vakantie ga haha

3. Alita

Alita Niet meer actief

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    spookwit

zelfde urine als de cb toenstraks.

5. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe

ja dat kan natuurlijk ook nog:p

@aloha; geen bloed geeft moed!! maar snap je als die testen maar vaagof negatief blijven laat dan die ongi maar doorkomen! ik heb zaterdag me NOD en ook nog steeds witte testen(soms denk ik wat te zien:( maar me ogen houden me vast voor de gek) heb nog hoop tot zondag en laat anders die ongi maar doorkomen! ik heb namelijk nog wel een lekker fles wijn staan;)
    Lekke rop vakantie! waar ga je heen?

6. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe

:x ja is wel wit he?!

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Aloha, wat een rare cb test!

En heb je weer getest met je bewaarde urine? Het kan zijn dat je hcg is vervlogen hoor. Je moet de urine niet te lang bewaren, dan kun je beter nog een keer plassen....
    Ik duim nog steeds voor je!

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    nu verschijnt er langzaam weer een streepje zoals gister maar ik vertrouw er maar niet meer op !

ik snap dat je normaal ook als je nega test rond nod je ongi maar wilt hebben maar ik helemaal omdat dit de 1ste is na me miskraam dan.. wil weten of alles wel werkt.. vraag me af waarom het dan nu zo pijnlijk en vol klachten enz is.. vreemd..

maar goed vakantie! haha
    we gaan naar spanje costa brava daar is een festival helemaal leuk!
    ga 31e weg komen de 8e terug en dan 13e weer een festivalletje in nl en maandag met 2e pinksterdag is me mannetje jarig en daarna vertrekken we naar denemarken voor een festival ;) je begrijpt dat ik dan geen bloed wil hahaha al denk ik dat het wel eerdaags moet komen aan de pijn voellende als het geen zwangerschap is moet het wel een ongi zijn die eraan komt.. ben er beetje bang van want schijnt extreem te kunnen zijn na me miskraam werd me vertelt door de gyn..

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ja was urine van vanmorgen... dat kan toch gewoon? meende altijd dat dat geen probleem was?

10. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ligt er ook aan hoe je het bewaard. Afgedekt in de koelkast is het beste en dan voordat je gaat testen moet het weer wat minder koel zijn.... Een paar uur niet drinken en plassen is vaak makkelijker ;)

11. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hmm weet niet hoe lang je dat 'mag' bewaren.
    Je houdt het wel weer spannend he meid ;)

Nou ik duim voor een goede afloop! Natuurlijk het allerliefst een nieuwe zwangerschap, en anders een milde ongi met heel snel erna een cyclus waarin je dik posi mag testen met een plakbeeb!

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    stond afgedekt in de koelkast maar heb het niet eerst weer laten opwarmen... ik ga eens ff googlen naar de vervliegtijden haha

13. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    haha heerlijk, gek ding ;)

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    heeft iemand een vrouwtjes konijn te leen?
    vroeger deden ze daar testen mee haha urine werd ingespoten en als het beest overleed was de vrouw zwanger haha

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hcg in urine lijkt me niet te vervliegen bij even goed nadenken want anders zou moeder voor moeders niet hoeven in te zamelen

dus!

16. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    #1556 Marije1980, 19 mei 2011
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
    :D:D

17. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ja, maar die urine bewaar je in kannen met een of ander vies goedje erbij in... Misschien dat dat anders werkt.
    Ik weet het ook niet... Ik duim gewoon stug door voor je!

18. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Ik heb met de kruidvat 2 voor 5 dat het meest linker streepje gewoon rood is, zoals het hoort. en dat het naar rechts toe om de test streep licht rood is en dan is de test streep wit.... dus het tweede streepje is dan wit. Wat betekend dit? Betekend dit dat ik zwanger ben? Want het witte streepje is wel duidelijk wit! Alleen ja.. de kleur is dus wit en hoort rood te zijn toch?

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oké, Jayden werd wakker, ff gelunched en gespeeld..

Aloha: die is ècht wit ja! Godsamme!
    Na 5 minuten mag je die van het kruidvat niet meer als geldig beschouwen, dan wordt het namelijk een soort van indroogstreepje.

Om het echt zeker te weten plas je morgenochtend in een bekertje en doet meteen de test, dus niet eerst wat gaan drinken ofzo, dan weet je het zeker.
    Morgen is je nod hè?

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Als ik urine druppel op de kv-test word eerst het hele schermpje roze, daarna meteen een knapstreep bij de C en echt na 5 minuten stond er steeds bij mij een lichtroze streep bij T.

Deel Deze Pagina