Chntl: heb je er nog eentje over? En heb je echt maar 4 druppeltjes urine gebruikt, want bij 5 druppels kun je zelfs al rare uitslagen krijgen (had ik dus :-S).
ja verdorie nu staat er weer een streepje!! ik heb vandaag of morgen nod. meen 5/6 mei me ei te hebben gespot. ff zegt wat anders die zegt 9 mei. maar die ziet dat alleen aan me temp volgens mij en die deed nogal vreemd deze cyclus dus tja.. had 56 mei eggwhite en giga koppijn en wat buikpijn. als ik daar 14 dagen bij opdoe kom ik dus op 19/20 vandaag/morgen wel bijzonder is dat ik ondertussen al door 2 meiden ben benaderd die spontaan gependeld hebben nadat ze dit al heel lang niet meer deden en die komen beide op oa mei.. noem geen namen maar vind het echt bijzonder dat ze dat zo spontaan doen!
Ik had echt maar 4 druppels gedaan... en nee ik heb geen meer over... Aan de rechterkant ontstond die licht rood/roze kleur en daardoor kon ik heel duidelijk een witte dikke streep zien... Is dit dan een positieve test?
kun je even een foto maken? helemaal links tegen het randje aan van de test zelf dus waar die op ander materiaal overgaat komen wel eens vaker streepjes rood of zwart enz.. maar als die echt tegen het plekje aanzit waar het streepje hoort te komen... wellicht is het gewoon het streepje zelf en denk jij dat die ernaast hoort haha
hahaha het was een vlek zeg maar... hahaha en die witte dat was de streep... ik zal kijken of ik snap hoe dat moet....
Kan je er iets over terugvinden in de bijsluiter? Tja het zijn wel 2 strepen, maar naar m.i. horen die allebei roze/rood te zijn. Nieuwe testen halen zou ik zeggen. Ik persoonlijk zou er nl. geen goed gevoel bij hebben, maar goed, dat ben ik. Ik duim voor je!
@He bah Aloha . Oh wacht, toch een streep lees ik . Je houdt het spannend..... Good luck. @chntl, ook al zo'n vage test . Wat is dat vandaag met vage testen
is die daarvoor wel helemaal over het hele scherm gelopen ? die rode vlek? hij hoort namelijk eerst helemaal rood rozig te worden en daarna bij te kleuren.. wellicht is alle kleurstof blijven hangen op een foutje in de test en werkte het witte streepje als een soort dijk.. hoor eronder door te lopen misschien was de dijk dicht haha toch even nieuw testje halen meis hier haar je niets uit behalve verwarring.. ik heb nog wel een mooie cb liggen die zegt dat je al 3 weken niet zwanger bent haha
Chntl.. ik weet niet wat ik ervan moet denken. Maar om die onzekerheid van deze test iig weg te nemen zou je nog een test kunnen doen.
nee meid de roze waas verschuift en hoort zich als de test posi is als een roze streepje te plaatsen...blijft die waas ergens hangen is deze gewoon niet goed weggetrokken.. @Aloha foto!!
foto? je bedoeld van de test die paar paginas wit is en nu een licht streepje heeft? die is toch zo ongeldig als wat joh!
nouj ik wil m wel zien...kruidvat wordt altijd duidelijker als deze opdroogt namelijk...zeg niet dat de test posi is maar wil m eens zien
ik heb de test nog een keer bekeken en je ziet 2 streepjes hahahah een witte en een lichte rode... Ja de kleur is wel helemaal er over heen gegaan.. ik ben namelijk de hele tijd aan het kijken geweest en alles ging goed...
de kruitvat na afleestijd. je moet wel goed kijken hoor op de foto haha zie hem hier zonder de ogen te knijpen net zoals gister.