uhmm hij is zo wazig dat het hier lijkt alsof die gewoon op de goede plek staat hoor.. doe gewoon nog een test dan weet je het zeker nu blijf je maar welnietwelnietwelniet denken
CHntl lijkt positief!! Spannend! Ik ga nu zo een testje doen. Ongi lijkt niet door te zetten dus heb net 2voor 5 gehaald...Heel spannend.
als ik de test uit elkaar haal.... dan zie je alleen dat stripje... en daar zie ik dan een donkere streep die je dus niet ziet als de test in elkaar zit.... wat zal dit dan betekenen?
hahaha dat buiten zitten foto maken was slecht idee dan zie ik helemaaaaal niets meer chntl echt even een nieuwe test halen meid dit schiet niet op voor jezelf!
testje lijkt wel beetje op de mijne van vorige maand was ook helemaal roze met een witte streep! en gewoon ongi geworden
Nou ik heb de test gedaan. Zat er alleen in de verpakking geen pipetje in...grrr, moest ik de andere ook al opentrekken. Hoop dat het wel even een dagje houdt, want ik ga dan morgenvroeg even testen. maarja... hij is dus nagtief
he suzy balen!! en wat is dat toch vandaag met die testen!! ze kloppen allemaal niet haha we de open test goed dichtplakken hoor... weet niet of die nog betrouwbaar blijft ook...