Heb dag 1 en 5 overtijd al getest... niets... morgen ga ik er weer tegen! Mijn temp stijgt afgelopen week pas een paar tiende dus gok zelf op een late eisprong Ben wel erg moe en last van mijn darmen maarja mens kan zichzelf veel aanpraten hé! jullie horen morgenochtend van me!
haha opzich heeft clearbleu wel iets gelijk.. ik ben inderdaad zoon 2 tot 3 weken niet meer zwanger in me lichaam want toen had ik de eerste nega test na me miskraam
ben jij van je langset cyclus uitgegaan? Ikzelf test op dag 9 posi maar wist wel niet wanneer mijn ei was dus die was gewoon veel later
jaaa ben zeker van mijn langste uitgegegaan! zit vandaag op dag 40 Kheb van de week nog veel slijm gehad dus denk ook late ei maar vind t zo vreemd dat ik vorige week de dagen rond mijn NOD zoveel menstruatiekramp had. Daarom er ook van overtuigd dat mijn ongi kwam... Nou kga ff wat afleiding zoeken
ga ik morgenochtend doen kheb namelijk op 1 of andere manier echt het gevoel dat het niet zo is. Hij was toch echt negatief met 5/6 dagen overtijd... En heb de afgelopen maanden al zoveel testen gedaan dat t me nu gewoon een keer gaat lukken om me aan mijn deadline te houden
Nou ik zit vandaag op men uiterste van al mijn cyclussen en nog steeds geen ongi! Ik ga voor de zekerheid nog afwachten om me overtijd te noemen omdat ik denk dat men ei later is geweest (cd 22) en dan zou men eventueel nod op maandag zijn (cd 36). Als ik dan nog niet ongi ben dan spreek ik van overtijd. Ik heb gisteren trouwens een test gedaan maar was negatief... Ik heb ook geen zw testen meer in huis, maar heb ondertussen wel een thermometer en paar ovutesten besteld. Kan ik dat gebruiken als ik weer testdrang heb Ben wel benieuwd of ze nog donker gaan aanslaan zoals een tijdje terug. ( 10 dagen aan een stuk donkere teststreep, maar niet perse donkerder dan controlestreep) Ik heb geen symptomen alleen soms precies maagzuur. Als ik eet dan heb ik daarna precies een brandend gevoel en het idee dat mijn eten terug naar boven komt. Daarnaast ongipijn, soms een ander soort pijn maar kan het niet goed omschrijven. Telkens wel in mijn buik. Enfin ik zoek er niets achter want zoals ik eerder al zei, voor alles kan ik wel een verklaring geven
AAAh weer mooie testen voorbij zien komen gefeliciteerd meiden @ Aloha je houdt het hier spannend ben heel benieuwd @ Marije ja ja ja de 3+ super gefeliciteerd
@Onbekend het zouden zomaar zwschapsklachtjes kunnen zijn maar ook van een aankomende ongi...stom he!!
Mw21, ik ben benieuwd! Ik hoop het voor je! Onbekend, goed dat je gaat wachten tot maandag. Ik ben heeeel benieuwd!! Ik ga voor je duimen! Sjansie, bedankt meid! Ik ga nu ook geen testen meer doen. Ik vind het wel best... Ik ga maandag voor de laatste keer hcg laten prikken en dan volgende week vrijdag de eerste echo. Ben zoooo benieuwd!!