gefeliciteerd!! mooie test! (wel apart contrast, die pos. test, naast een pakje sigaretten.) geniet ervan!
toch al voorzichtig gefeliciteerd!! ik vind het streepje al heel duidelijk, ik ga duimen voor een knaltest zondag!
aloha, je houd het spannend zeg! ik lijk inderdaad wel iets te zien, maar ja.. zoals je zelf al zegt, na de tijd! hopelijk snel duidelijkheid
@chtl het streepje lijkt niet op de goede plaats te zitten, ik denk ook verkeerd ingedroogd. hopelijk zondag een mooi verjaardagscadeau!!! alvast gefeliciteerd in ieder geval. @mamavand, duidelijk hoor!
wat zeg jij nu Al ben je net zwanger je gaat toch geen alcohol drinken...sorry totaal off-topic maar je schrijft het alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Nou, het klopt wel een beetje.... Tot 6 weken (volgens mij) heb je nog geen bloedband met je kindje. Dus dan heeft alcohol nog geen invloed, net zoals rood vlees etc.... Maar goed, ik denk dat de meeste vrouwen gewoon helemaal geen alcohol meer drinken na de positieve test. Ik vind het wel een mooi beschermingsmechanisme van moeder natuur trouwens...
ja ik snap dat ook niet. Gisteren bij babyboom zat ook een vrouwtje gewoon door te roken want haar moeder had ook gerookt maar zij had ook nergens last van. Ook met alcohol tis toch niet zo moeilijk om het te laten staan 9 maanden. Er is trouwens ook van die alcoholvrije bier en wijn
bedankt voor de felicitaties wat betreft alchol en roken tijdens de zwangerschap dat doe je gewoon niet!!!!!!!!! Als je dat wel doet en er gebeurd iets met je kindje in wat voor opzicht ook ben ik van mening dat je er zelf aan bij gedragen hebt!!!! Het staat niet voor niets op het pakje van sigarette!!!
Maar is dat zo weet je dat zeker? Ik zou het risico niet nemen hoor...zou me ook vreselijk voelen als ik zou drinken terwijl ik wist zwanger te zijn
Nou ik moet wel toegeven dat het wachten echt niet leuk is :x !!! Konden we maar ins ons lichaam kijken om te zien wat er van binnen allemaal gaande is haha
Alle roze meiden: Gefeliciteerd! Heb een paar mooie voorbij zien komen! @Aloha: Jouw test verdiend een plekje op de wall of fame voor testen Hahaha wat een raar ding is dat zeg! Zag later dat je hem al uit elkaar hebt gesloopt... Toch maar aan de kv2v5
Dat lijkt me een leuk idee voor een nieuw topic ga hem morgen aanmaken! De wall of shame word het dan lijkt me wel leuk alle echt foute testen bij elkaar!
Dat komt mischien zo over voor jou,maar ik bedoel je kindje gaat pas rond de 8ste week van je mee eten en drinken,mijn nicht dronk zowiso zo af en toe een wijntje! Als je niet weet dat je zwanger bent en je test een dag erna posi dan zeggen er ook veel vrouwen owh maar ik heb dit gehad en dit kan het geen kwaad,vandaar dat ik zei een wijntje kan geen kwaad,
YouTube - ‪P1030613.MOV‬‏ Hij is nog niet zo donker als ie een min later was maar anders duurt het uploaden zo lang haha