Joolzz ik zie ook een streep Gefeliciteerd Ik heb vandaag ook weer een testje gedaan Het besef begint langzaam te komen
Dank je wel Ben blij dat je dat zegt Heb vroeger ook 2 miskramen gehad, dus ben een beetje onzeker...
Joolz, ik zie ook een licht streepje, spannend!! Ik ben benieuwd naar je testje over 2 dagen Ikke2, mooie testen, je HCG stijgt goed meid
Joolzz: bij je eerste foto zag ik zonder te turen een streepje hoor! ik hoop dat ie snel duidelijker wordt!
Ikke2, wat mooi! Gefeliciteerd! Bedankt voor jullie felicitaties, durf het alleen nog niet echt te geloven. Maandag nog maar eens een testje doen...
Hier hetzelfde rijtje als Ikke! We gaan gelijk op , hopen dat onze streepjes nog duidelijker worden! Heb een foto gemaakt en deze via bijlagen verzonden naar mijn email en zodra hij binnen is kan ik 'm downloaden en hier uploaden. Wat een gedoe.. Ga er vast handiger in worden komende dagen Alle meiden met een positieve test, gefeliciteerd!!
Morgen ochtend sowieso weer.. haha! Te erg eigenlijk maar het is zo leuk! Heb gistermiddag nog een CBplustest gedaan en hier verscheen ook direct een plus dus nog een extra bevestiging. (jammer dat ie na een korte tijd weer verdwijnt maar heb een foto) Wanneer ga jij testen?
We wilden eigenlijk maandag pas weer testen, maar we denken niet dat we tot maandag kunnen wachten Zoals je zegt het is zo leuk