ja daar twijfel ik ook nog over...maar bij mijn zoontje wilde dat ook wel een paar keer zo zijn dat ie wat naar links stond
Oe...lastig he! En vooral dat wachten nu en die onzekerheid! Ik heb vandaag ook zo'n testje geplaatst! (pagina 192 geloof ik) Ook zo van.....zou het?!? Maar het is nog zo vroeg he!
Ja maar zie bij jou best wel duidelijk een streepje! en dat al zo vroeg! Morgen is mijn NOD al dus...ik ga er maar vanuit dat ik ongi wordt dan kan t alleen maar meevallen haha wordt zooo gek van die onzekerheid steeds!
Ja vreselijk ben al een jaar niet bij de dokter geweest voor mezelf dus dat zegt genoeg ik was het vanmorgen echt zat en nu mag ik morgen vroeg al meteen komen dus dat is wel fijn
@ R85 veel sterkte meid! heel naar voor jullie! @ sjansie, succes morgen bij de ha...! @sorryweetjenaamevennietenkanopmobielnietsnelterugkijken ; ), ik geloof dat mijn gyn het altijd had over 12 dgn na je eisprong, maar misschien rekenen de meesten 14? in ieder geval zie ik geregeld testjes langs komen van 10/11/12 dpo en die zijn dan al gewoon zichtbaar zonder te turen...maar het kan natuurlijk ook zijn dat je dan nog te vroeg bent... bij mij was de test pas paar dgn na nod beetje duidelijk... probeer je testdrang nog even te beheersen, lukt dat niet dan is het volgens mij niet 'onmogelijk' vroeg, en misschien kun je een compromis maken door tot zaterdag te wachten...; ) neem in elk geval geen plusjestest, die geven vaak vals posi aan... succes, en we turen graag mee hoor ; p
Het is ook heel licht! Nee niet getest durf niet meer! Wacht maar even tot t weekend als ik nog niet ongi ben!