Idd gewoon afwachten, als je zwanger bent dan zou je zeker na 2 dagen een duidelijker test moeten hebben lijkt mij
@ mamma wat ontzettend vervelend super veel sterkte! ik (wij) hebben besloten ook in overleg met de ha om als ik over een 3 a 4 dagen nog niet ongesteld ben nog een keer te testen en dan volgende week woensdag even langs mochten die nega uitwijzen om te kijken waar het aan ligt.. we waren eerst super geschrokken mocht het zo zijn, maar daarna gelijk geaccepteerd en er erg blij mee, en nu ben in eigenlijk best wel teleurgesteld als het niet zo is :X erg he.... haha
@ westerlo Snap je gevoelens wel hoor.... als het dan het een niet is, dan maar het ander zodat je weet waar je aan toe bent+ weer verder kunt. Maar realiseer je wel dat een cyclus ook soms wat langer kan zijn, dat dat wat kan schommelen en volgens mij kan ook de spanning van ben ik nou zwanger of niet er ook op van invloed zijn.... Maar ook als dat niet speelt zijn er hier geloof ik genoeg meiden te vinden die geen op de dag precieze cyclus hebben? Om je n beetje gerust te stellen.... begrijp alleen niet zo goed wat je bedoelt met dat het een volgende keer weer moeilijker wordt? @ allemaal, ik ga morgen naar de huisarts, mijn 'cyclus' (welke...) duurt al weer zo lang. Vorige keer was het meer dan 120 dagen, nu al weer ver voorbij de 70.... dus ik geloof dat het tijd wordt voor provera.... heb het een tijdje voor me uit geschoven, maar ik geloof toch dat dit nu wel een goede beslissing is...
achja maakt niet uit (we zitten nog altijd aan de anticonceptie zoals we beiden wensen),ooit nog een 4e dat wel . Ik doe ten laatste vrijdag opnieuw een test ,toch bedankt voor iedereen om mee te turen en succes met zwanger worden -zijn en het mooie wat erna komt xxx
Meiden thanx voor jullie lieve woorden sterkt me echt. ik ben er echt kapot van en vraag me steeds f waarom? maar ja antwoord krijg ik toch niet. heel stom he want elke keer lijkt het net of ik het hoor, net als ij de gyn de eerste keer. het hartje klopte echt duidelijk! snap er echt niets van. Hoop dat het allemaal snel achter de rug is en dat ik snel geholpen word. liefs mamavand
Oh mamavand, wat ontzettend verdrietig zeg Ik wil je even alle sterkte van de wereld toewensen, wat was ik blij voor je toen je in ons topic meldde dat je na je mk weer zwanger was... Hele dikke knuffel van mij! (Sorry, even offtopic dit, maar wilde toch even reageren...)
Mamavand rot voor je/jullie zeg! Pf, dit wens je niemand toe.. heel veel sterkte met dit verlies.. ik hoop idd ook dat je snel geholpen word! Knuff.
Mamavand Wat rot voor jullie! Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Gravid Dat zou wel echt een record zijn op dit forum. Nu al weer zwanger! Ben benieuwd of je testjes duidelijker worden.
@ mamavand meid heel veel sterkte met dit grote verlies @ lillbelle tja wat moet je daar nou weer mee ik zou ook nog even door testen kijken wat die testen doen @ de rest ben het alweer kwijt voor degene met een positest joehoe gefeliciteerd en voor de gene met een tuurtest we wachten met smart op een knaller Voor de meiden die ongi zijn nieuwe ronde nieuwe kansen