ik heb net getest ik dacht 3 dgn voor nod te zitten uit eigen lichaamelijk onderzoek nu ga ik toch maar uit van ff die gaf mijn ei op dag 18 aan dus ben ik nog minder ver haha maar heb net getest (omdat ik dus dacht 3 dagen voor nod te zitte) en zie licht heeeeeeeeeeeeeel licht streepje zien jullie um ook bijna niet op foto te krijgen!
ik zie niks eigenlijk? Als die andere streepjes al iets te betekenen hadden, had je nu een duidelijk streepje moeten zien hoor...
sorry maar vindt ik ook onzin hoor Vanaf het moment dat je voor een kindje gaat wil je dat het zo snel mogelijk lukt...en er meer of minder mee bezig zijn maakt het niet dat je sneller zwanger wordt. Het is een kwestie van "geluk" hebben dat je raak schiet...
Nou deze vindt ik duidelijk!!!!!!! Ik ozu overmorgen (wordt waarschijnlijk morgen) weer een testje doen en dan kun je goed vergelijken
grrrrr.... normaal als ik een test gedaan heb laat ik het bekertje urine even staan in geval de test niet goed gaat...nu denk ik: ah gooi maar wel zal wel oke zijn...en jahoor een mislukte test!!!!!! nouja dr verscheen wel wat dus zal nog wel goed zitten maar ben zo bang dat het streepje inneens weg/minder is :S
Oh bah.. maar idd.. weet je wel wat het al die tijd veroorzaakte.. sterkte meis.. en succes donderdag!!!!... knuff
Alle nieuwe zwangeren, Van harte gefeliciteerd!!! Hopelijk blijft de beeb goed plakken! Duimen draaien!
en toch zit hier een kern van waarheid in hoor ik heb voor mijn 3e kindje en van mijn huidige man het eerste 14 maanden geprobeerd en net toen we een afspraak hadden staan voor een zaadtest,testte ik vet positief dus die maand was ik gewoon niet zo bezig met zwanger worden omdat ik eerst die zaadtest wilde afwachten. was gelukkig niet meer nodig. maar het is een feit dat het gewoon moeilijk is om er niet teveel mee bezig te zijn
Op mijn kv test zie je wel een streepje hoor, zelfs op de foto! Kan me voorstellen dat je het op de test van de DA niet ziet Zie ik ook niet op de foto! Ach....ik blijf jullie (en onszelf) gewoon nog wat langer in spanning houden!
Wil hier toch wel even op reageren want ik heb zelf ervaren (en hoor het van veel mensen in mijn omgeving) dat het echt wel uitmaakt of je het loslaat of niet. Je hoeft er niet in te geloven natuurlijk, dat is ieder voor zich, maar uitgerekend in de maand dat ik geen zin had om ovutesten te doen en te tempen en totaal niet heb gedacht 'vandaag moet het' was het raak. Terwijl ik er in de 7 maanden daarvoor elke maand alles aan deed om zwanger te raken en het toen dus niet wilde lukken. Dat loslaten is super moeilijk, maar toch het proberen waard als je het mij vraagt.
pff stom he...maar was de streep duidelijk dan...wat anders kun je best even je urine ophouden nu en vanmiddag nog eens testen?
Ja volgens mij kun je vanaf het moment dat je beslist een kindje te willen niets anders doen dan ermee bezig te zijn hahahahaha Ja maar je psychische gesteldheid verricht geen wonderen met het feit dat een zaad en een ei samen moeten smelten lijkt mij...