Dat is erg vervelend. Maar als ik het iedere dag zou doen zou ik ook niet kunnen lopen omdat ik dan helemaal schraal ben
mamavankeano, wauw de digi geeft al 2-3 aan en je bent pas iets verder dan 4 weken; da's wel mooi hoor. Proficiat!
Wat fijn! Maar weet niet wanneer je je eerste echo zou hebben maar zou na 6 weken niet meer testen! Vaak kunnen de testen de hoeveelheid hcg niet meer aan dan waardoor je valse uitslag krijgt niet echt geruststellend dus!
Even voor de duidelijkheid. Je testen worden er niet minder positief door als je een missed abortion/missed miscarriage (weet ik wat je het wilt noemen) hebt. Je lijf blijft hcg aanmaken totdat de "verdrijving" begint. Aan de hand van testen elke week kan je dus niet zien of het kindje in je buik nog leeft meid. Maar ik moet ok zeggen dat als het voor jou werkt en je meer vertrouwen geeft dan "you go girl! more power to you!"
Dag dames, Jullie mogen eens turen Gemaakt vanmorgen op 9 dpo! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/44284-albums7327-picture40279.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/44284-albums7327-picture40280.jpg Gisteren avond was hij nog te licht voor de foto!
Het schijnt dat je vanzelf erge zin in sex krijgt als je ei eraan komt? Heb ik wel eens iets over gezien, dat de natuur dit zelf zo regelt...
Ik ben het helemaal met je eens hoor... Wij hebben iedere keer om de dag sex gehad en dat tot het einde cyclus...laat mij nu niet iedere keer dat ik zwanger werd een laat ei te hebben gehad....
haha idd.....maar het is wel wat zussie zegt....niet geforceerd bezig zijn met zwanger raken dat maakt het een stuk leuker
Het is gewoon anders voor vrouwen die in de mmm zitten....nogmaals ik dnek ook dat het onzin is om te zeggen "ben er maar eens minder mee bezig" het is een kwestie van moeder natuur die zijn werk moet doen.. Maar ik denk dat zussie alleen bedoelt dat je misschien wel je ei mist omdat je er zo mee beizg bent...heb gewoon sex 2-3x per week en zie of het gebeurt Maar ja dat is voor jou een heel ander verhaal... Maar ik denk aan je dat weet je ..... deze keer zal het hopelijk sneller gebeuren allemaal!!!
@ dikkelke, gefeliciteerd hoor! @ dat artikel, ik denk datt er wel een kern van waarheid in zit, maar ik vind ook dat het voor meiden die in de mmm zitten echt niet fijn is om zoiets te horen. het is vaak een goedbedoeld advies, zoals er nog veel meer zijn, maar voer het maar eens uit als je moet priken, echo's maken, pillen nemen etc. daarnaast verbaast het mij dat er als advies staat om iedere dag geeenschap te hebben in de vruchtbare week... je leest tch werkelijk overal juist dat het voor de zaadkwaliteit veel bter is om om de dag een zadlozing te hebben??? ls zelfs dat na 3 dagen achter elkaar het zaad de derde keer vrijwel steriel is... da's dan niet zo handig lijkt me als je dan net in de dagen vlak voor je eisprong zit? wat wij de vorige keren deden was vanaf dag 10 ongeveer proberen om de dag gemeenschap te hebben, en daarnaast deed ik ovutesjes (en had ik echo's en bloedonderzoek) omdat ik wilde weten of ik wel een eisprong had. volgens de gyn is om de dag het bste voor de zaadkwaliteit, en zo zijn er dus altijd zaadjes aanwezig. meiden, het zonnetje schijnt (zeldzaam deze dagen ; ) een mooie dag om pos testjes te turen : ) groetjes!
Ondertussen is er bevestiging van de CB http://www.zwangerschapspagina.nl/members/44284-albums7327-picture40282.jpg Bedankt dames!
Meid op een gegeven moment moet je stoppen want je bent zwanger hoor! Helaas kun je nu alleen nog maar wachten tot je de echo krijgt...die zal ook even spannend zijn nu he.. Maar super dat de test zei .. zwanger 2-3...