Mamavand: heel veel sterkte! Ik heb vanmorgen weer getest ( ofcourse ) hij is niet donkerder dan gisteren..( ook geen idee of dit moet? ) Ga vrijdag een Clearblue test doen.
Nee joh zonde van het geld Ik ben er inmiddels wel achter dat je af moet gaan van je temp als je daar zeker van bent hoe die is tenminste en bij mij is ie 36.7 en dat is voor mij veels te laag voor een zwangerschap na ei loopt ie op naar 37.0/37.1 dus misschien een tip voor de andere meiden temp eerst en als hij hoog blijft dan pas testen
Hey lieve meiden, ik wil jullie bedanken, voor alle goede raad en de lieve woorden. ik heb besloten een tijdje niet meer op zp te komen, dit omdat dat voor mij te pijnlijk is. Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap, en hoop voor alle dames die nog niet zwanger zijn dat jullie snel een mooie test mogen hebbben. En geniet van jullie zwangerschap dat is echt het belangrijkste. Heel veel liefs mamavand
Dat deed ik dus ook, was ook mijn regel. Al smijn temp ging dalen dan wist ik dat mijn ongi eraan kwam
Mamavd helemaal begrijpelijk, geef het de tijd om een plekje te vinden en krop het ook niet op dikke knuffs!
Mamavd, shit zeg . Was zo blij dat het bij jou wel goed ging ( volgens je banner, zouden we even lang zijn). En dan nu dit ? Na al je mooie echo's, oh wat verschrikkelijk zeg. Geef het een plaatsje praat goed met je man er over. Sterkte, knuffel