Een innesteling kan ook hoor, ik had bij mijn twee zwangerschappen (deze die wél goed liepen) telkens een beetje bruinverlies rond mijn nod!! het was wel erg weinig en geen ongi-pijn erbij... Anderzijds had ik vorige maand ook hetzelfde als jij nu, enkele zwangerschapskwaaltjes (zoals heel duidelijke aders op (.)(.) ) en mijn ongi kwam ook heel raar door, eerst enkel bruin en weinig, daarna toch hevig en rood maar slechts een drietal dagen daarna terug enkel bruin...zo ben ik ze ook niet echt gewoon en vond het heel raar...had ook geen typische ongi-pijn dus hoopte ook maar blijkbaar toch gewoon ongi
het is overduidelijk dé moment, de eisprong is in aantocht!! have fun!!!! leuk dat je zo'n duidelijke testen hebt! is niet altijd zo!
in principe heb je al voldoende "voorraad" hé en sommigen zeggen wel eens dat téveel ook niet goed is en dat de kwaliteit dan verminderd?! maar ik blijf er toch bij dat téveel beter is dan te weinig
we hebben zondag geklust, maandag niet en dinsdag en woensdag wel. dus ja dan zal het zaad van dindsag wel sterk zijn haha en dat van woendsag en vandaag wat minder haha maar wil ook geen kans laten vallen!! ja ik was wel blij met de test haha laat staan hoe blij ik ben als ik een zw test doe met zn streep haha dan word ik gek denk ik
Ja inderdaad dat van dinsdag zal goed zijn hihihi hoor ons bezig! ik redeneer zelf ook altijd zo Ik zit momenteel in dezelfde periode als jij, ook rond eisprong ben wel niet zo superzeker van welke dag nu juist maar denk dat m'n ei gisteren was als ik de ovutesten (meerdere donker strepen, dus niet zo duidelijk als bij jou!), en het "slijm" enzo interpreteer... heb ook wat gevoeld gisteren... het is in ieder geval rond deze tijd dus wij hebben ook al flink ons best gedaan! hahaha
haha ook spannende tijd voor jou dus!! ik heb ook buikpijn aan de rechter kant nu voel ook wat dus nu. normaal voel ik nooit iets? misschien omdat ik er dan niet op let ofzo weet het niet.vind het wel spannend allemaal hoor haha
Heb hier ondertussen wat rondgeprutst en een afbeelding en banner geplaatst, allé dat hoop ik toch, ben zo geen krak in al die dingen! Ik voel het ook niet elke maand duidelijk, de ene maand wel de andere niet, heb soms echt wel al duidelijk pijn gevoeld, zo aan één kant... dan is dat wel duidelijk... maar ja soms weet ik het allemaal niet en als die ovutesten dan zo "raar" zijn is het helemaal om gek te worden!
Ik weet echt niet wat ik nog moet denken!! Ik voel me misselijk....ben nog nooit overtijd geweest.... Vandaag echt een heel klein beetje bloed verloren....mijn temp blijft wel hoog! Dus wat het nou is?? Wie weet zet het morgen door! Ga sowieso morgen bloed laten prikken. Dan hoop ik maandag meer te weten!
hoi meiden, heb even wat vragen over de ovulatietesten... heb nu cb digital gekocht, heb ook dipsticks van zwanger en kids. heb clomid gebruikt en zit nu op cd 16. tot nu toe alleen maar lichte streepjes erop... nu staat in de bijsluiter van de digital dat sommige vrouwen het handig vinden met ochtendurine te testen... iemnd daar ervaring mee? want bij andere ovutests staat dat je geen ochtendurine moet gebruiken omdat lh ps gedurende de dag meer toeneemt... maar, bij die cb digital staat dus niet dat dat niet mag. nog een vraag, hoe 'snel' kan je lh toenemen? ik bedoel, heeft iemand wel eens bijv. in de middag een licht streepje gezien en in de avond opeens posi? groetjes!
Cindybaby, weet je zeker dat je vorige week je eisprong hebt gehad ? Ik vind hem wel erg duidelijk voor 8 dagen voor Nod. Hoop dat het van een nieuwe zwangerschap is. Maar ik ben voorzichtig.
@liefkleintje: je zal morgen of maandag hopelijk duidelijkheid hebben, want die twijfel is vreselijk hé!! ik hoop echt dat het positief nieuws is!!!!!! ik heb je temp-kaartje eens bekeken (wist niet dat je dat zo kon maken,wel handig ) als ik het goed begrijp zit je nu op dag 13 na je eisprong?? ik dacht dat de nod altijd 14 dagen na eisprong was? of niet? of weet jij al uit ervaring dat je lf korter is dan 14? Waarschijnlijk wel als je zegt dat je al overtijd bent!! In ieder geval als het bloeden morgen niet doorzet en je hebt geen ongi-krampen kan het zeker goed nieuws betekenen!!!! Ik duim voor je!
Hopelijk geeft die kv test meer duidelijkheid!! Ik zie vooral een dikke roze vlek, geen duidelijk streepje, ofwel licht het aan mij er is in ieder geval ROZE te zien en da's al veel
Hallo meiden, Ik ben gisteren middag thuis gekomen en alles is goed gegaan. Poliep is verwijderd en de rest van de bm zag er goed uit! Heb vrijwel geen bloedverlies of pijn dus hopelijk blijft dat zo!
Owh meis ik wist dat niet sorry,ben zelf heel druk met van alles, maar wel fijn dat alles er verders goed uit zag sterkte liefs