Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel10 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pomm, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    isis ik zie zeker wel een heel licht streepje.. ik zou over een paar dagen weer testen om te kijken of hij duidelijker word..
    succes !
    x

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik zie hem ook Isis :D
    Ga voor je duimen dat hij snel duidelijker wordt!

3. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Ja daar heb je gelijk in :), maar was gewoon omdat ze vroeg of ze nog moest doortesten... is inderdaad beter twee weken te wachten en dan pas zw-test, maar soms is het moeilijk om geduld te hebben hé! Ik heb toch al paar keer gelezen hier dat meiden hun ovu-testen terug positief werden bij beginnende zwangerschap... maar is misschien niet het juiste advies, sorry dus...

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha oke dan ;)

5. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Ja inderdaad, ik temperatuur al een tijdje maar schrijf dat gewoon op een briefje ;), ik ga straks es proberen zo een kaartje te maken via mijn briefje! hihi ik begin het kaartje beetje te snappen (amai, soms allemaal ingewikkeld hé) wat die dag 13 betreft; ik dacht ook aan zo een verklaring, heb dat ook al af en toe gehad op mijn ovutesten, het lijkt wel of je lichaam een poging doet om het eitje te laten springen, maar zonder succes en dan pas later echt?! amai een mens zit raar in elkaar hé!!
    jij ook véél succes!! ;)

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Isis, ik zie ook een streep. Ik hoop het zo voor je meid!

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Dubbele post, met telefoon aan t kloten

8. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Dames!!!

Ik had begin juli hier een test gepost die positief leek, maar toen ik de dag daarna weer testte was er geen streep meer te bekennen.

Daarna leek ik ineens weer een eisprong te krijgen en nu op 9 dpo (weet ik, veel te vroeg, maar voelde me zo raar gisteravond dat ik het niet kon laten) deze test:

Bekijk bijlage 168897

Wat zien we hier????

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
  10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik zie heel ligt een streep hopelijk knalt hij over een paar dagen van het scherm

11. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

jaaaaaaaa juultje ik zie hem meid ;);)

12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    hihi tnx voor het meekijken dames... in het echt is ie veel duidelijker, snap ook niet waarom hij op de foto zo veel lichter is. Maar goed, voor 9 dpo vind ik dit wel een hele duidelijke :D Hoo pdat dat een goed teken is!!!

13. cindybaby71

ik heb vandaag nog eens getest,kunnen jullie even meekijken? wordt hij nu donkerder of niet?;)

14. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Jaaa Cindy, die onderste is duidelijker hoor!
    Twijfel je of het goed zit? Op hoeveel dpo zit je nu?
    Ik vind het er goed uit zien hoor, met dit verschil!

15. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik wacht op dit moment op de uitslag van mijn kv- test!!! spannenddddddd

16. cindybaby71

ik heb op 1-7 een mk gehad met 7 weken zwangerschap,dus een goede 3 weken geleden:$ ik heb duidelijk mijn eisprong gevoeld deze maand en ook flink geklust:)
    ik heb 1 week na mijn mk een test gedaan om te kijken of het hcg mindert en 4 dagen daarna nog eens en de testen waren wel nog positief maar werden al wel minder duidleijk. ik heb daarna niet meer getest dus ik weet niet of het hcg helemaal uit mijn lichaam was.
    eergisteren kreeg ik last van mijn borsten en daarom deed ik weer een test, die dus best al duidelijk was en ik dus dacht dat het nog van de mk was. maar die van vanmorgen wordt dus weer wat duidelijker?? dus tja hahahaha moeilijk he:D

17. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    @JuultjeT Ik zie een licht streepje hoor!! Ik ga duimen dat hij donkerder wordt!

@Cindybaby71 Jouw streepje is mooi donkerder geworden! Zou super zijn als je zo snel al weer zwanger bent!

Hier gisteravond weer wat bruine afscheiding....nu niks meer!
    Mijn temp gaat wel zakken....
    Wat willen die 5 en die 4 onderaan mijn temp kaartje nu zeggen? (bij gisteren en vandaag)

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Jeetje cindy, wat klote. het schijnt dat je juist door het hcg in je lichaam na een mk of bevalling extra vruchtbaar bent... hoop voor je dat het nu goed blijft gaan.

Liefkleintje die cijfers betekenen dat ff aftelt naar 5 dgn overtijd om dan te testen! ik hoop dat je temp weer mooi gaat stijgen en dat je hartstikke zwanger bent. heb je nog getest vandaag?

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Troela wat is de uitslag van jouw test?

20. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Dank je voor je uitleg!! Ik heb niet meer getest! Gisteren is er bloed geprikt....
    En ik heb gisteren en eergisteren wel bruine afscheiding gehad en een heeeel klein beetje bloedverlies. Soms ook buikkrampen, dus verwacht nog steeds elk moment mijn ongi!

Volgens FF dus nog niet eens overtijd....hihi! Terwijl mijn cyclus nog nooit langer is geweest als 29 dgn! Dus voor mijn gevoel al heeel erg overtijd;)

Ach, ik wacht het allemaal maar af!
    Jouw test ziet er veelbelovend uit!

Deel Deze Pagina