Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel10 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pomm, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    9 dpo is ook erg vroeg en hoewel er sommigen (waaronder ikzelf) zijn die dan al positief testen, sommigen testen ook pas lang na hun nod positief!! Maar ik kan me voorstellen dat als je zoveel voelt, je verwacht dat er een positieve test komt. Maar je lichaam kan je ook ontzettend voor de gek houden he! Wil niet zeggen dat je nu niet zwanger bent, maar dan nog hoeven de klachten niks te betekenen. Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat je die klachten wel kunt hebben en negatief testen, terwijl je straks wel zwanger blijkt. Die klachten kunnen je lichaam ook 'bedenken' om jou voor de gek te houden terwijl het je eigenlijk ook weer niet voor de gek houdt... snap je nog wat ik bedoel :(

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Als dat echt zo zou zijn, dan denk ik dat ik mijn ongi kan verwachten! ;) Op de 7e (s'avonds) voor het laatst geklust;)

Maar ik had de 6e en 7e ook last van afscheiding....dus ik denk zelf rond de 7e...

3. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Dank voor je lieve berichtje,
    Ik doe zo ontzettend mijn best om positief te denken, de eerste weken van mijn cyclussen gaat dat eigenlijk heel goed, maar wanneer het moment dan daar is, en je echt naar je nod toe leeft kan ik het gewoon niet los laten.

In mijn familie een aantal personen die echt al wel 13jaar onderweg zijn, en na meerdere malen opnieuw in de MMM gezeten te hebben zijn zij nog niet zwanger.

Denk dat ik stiekem toch bang ben om dat zelf ook allemaal mee te moeten maken.....

Ik ga mijn best doen en ik wacht het sowieso nog even tot woensdag af nu..

thnx.

4. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Ik snap je heel goed, ik wacht het af hoe moeilijk afentoe ook.. Het was ook helemaal niet mijn bedoeling vandaag te testen, maar ik dacht om 9 uur toch maar even snel naar het KV..

5. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Jeetje meid, ik snap nu waar je bang voor bent. maar dat het bij anderen lang duurt hoeft voor jou niks te betekenen. Bij mij in de familie waren ze allemaal direct zwanger, wij zijn alweer een halfjaar onderweg. het zegt echt niks. Probeer er idd positief in te staan, hoe moeilijk dat ook is. je kunt het! en als je er ff doorheen zit dan kom je hier toch van je afpraten?!

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    mijn test van vanochtend.. hij lijkt toch echt donkerder te worden :)

7. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Jaa echt wel! Al een heel verschil! Gefeliciteerd!

8. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    mooie test isis! je streep wordt donkerder. Op hoeveel dpo zit je?

9. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    dankjulliewel :) durf het nog niet te geloven.. weet niet precies hoeveel dpo ik zit...ik denk 13 dpo.., maar kan ook minder zijn..heb niet helemaal precies m'n ei gevonden en de MA is pas dikke 4 weken geleden

10. linde90

linde90 Niet meer actief

Liefkleintje, je kan ook zo maar eens een langere cyclus hebben zonder reden.
    Ik had ze eerst ook altijd 28 dagen en toen ineens 2x 34 dagen.
    Na de zwangerschap was dat verandert maar voorheen ook altijd.

Ik duim voor een posi test voor je!

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zie ook een 2e streepje, hoop dat hij over een aantal dagen een stuk duidelijker is. Spannend hoor!!!

12. linde90

linde90 Niet meer actief

Isis, ja ja die wordt donkerder, ik duim voor je!

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind hem zeker al een stuk duidelijker. Zou zeker mooi en snel zijn na je MK. Hoop dat hij aankomende dagen van het scherm afknalt!!!!

14. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wauw, wat een mooie al met 11 DPO. Ik hoop dat hij snel duidelijker is en dat dit een plakker is.

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind hem ook echt donkerder worden hoor!!! Duim voor je dat de testen morgen/overmorgen weer donkerder worden en dat dit een plakkerd is.

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Cindybaby.. wat goed zeg.. mooi hoor.. hij is duidelijk donkerder.. ik duim voor een plakbeeb meis...

17. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

pfff ja ik hoop dat ik weer zwanger ben en dit geen rest hcg van de mk is,maarja dan kan de streep toch niet donkerder worden?

18. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Wow Isis + Cindybaby+Troela, wat bijzonder! duim voor mooie plakbeebs meiden!!!

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hii !

Juultje spannend!! ..

cindybaby, hij is echt wel duidelijker... ! spannenddd!

troela gefeliciteerd! :)

isis hij lijkt indd iets duidelijker... ik duim kei hard voor je !!

20. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Wat een mooie ochtend zo met al die streepjes :D
    Ik duim mee dat ze duidelijker worden en dat jullie straks allemaal een knaltest hebben en frummel die prachtig mooi blijft zitten :D:D

Deel Deze Pagina