mijn testrijtje tot nu toe hopelijk worden ze snel donkerder hihi *int echt zijn de onderste 2 heel goed te zien hoor
Bekijk bijlage 161410 Hier mijn testje. Vandaag 12 dpo en met middagurine gedaan. Had niets verwacht, aangezien ik niets geen kwaaltjes heb en onze samenlevingstest 2 wkn geleden negatief was.. Zien jullie hem ook? Ik kan geen duidelijkere foto maken, heb alleen een spiegelreflex camera met grote lens die niet zo dicht kan inzoomen.
ooohh mijn god... wij zijn nu bezig aan onze eerste ronde... ik word nerveus van alles wat er te lezen is. Ik bedoel... ik ben nu onderhand al voor mijn gevoel beland op een roze wolk omdat ik het zo fijn vind dat we voor "de echt" gaan.. poeeh!! Ben alleen nog maar bezig met kinderen en babys op internet hahaha... hoop snel een positieve test te krijgen voor ons eerste kindje... hou niet zo van wachten en word van sommige topics ook niet happy als ik lees hoe lang sommige meiden/ dames moetenw achten!!
Ik keek vandaag in mijn kastje en zag nog een paar digitale ovulatietesten van clearblue en ik dacht voor de lol ach doe eens een testje kijken wat ie doet. Gewoon ook omdat ik hier vaker lees dat mensen een ovutest proberen om te kijken of ze zwanger zijn en dit is het resultaat. Bekijk bijlage 161416
Hallo dames, Willen jullie ook eens naar mijn test in mijn album kijken, hoewel na het lezen van al die vals posi kv2v5 testen de moed wel in mijn schoenen is gezakt hoor. Nou graag jullie mening
Dit zijn onze testen. Op 11 juni eerste IUI gehad en op 16 juni de test gedaan. Is nog veels te vroeg, maar we konden niet wachten. Deze was positief. Op 21 juni nog een test gedaan, aangezien ik al een paar dagen flink misselijk ben en zoals mijn vrouw zegt ben ik behoorlijk onder invloed van hormonen. Deze was negatief. Op 28 juni mogen we officieel testen.
Idd de bovenste heeft een duidelijke streep he Meestal is het dan niet zo goed als de streep minder wordt... daarbij zou ik geen predictor doen die zijn niet zo goed...tenminste als dit een predictor is
@ fl3xgirl,Sasjuh83,saskia81 mooie testjes dames, alle 3 positief @The girls: De bovenste is inderdaad positief maar die daaronder Zie ik niks. Hopelijk op de 28ste toch een positieve test!