Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel10 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pomm, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @cindybaby.. lijkt me idd niet dat dit nog van je mk is.. dan zou het streepje niet zoveel duidelijker zijn dan het streepje eerder.. hooguit gelijk of lichter.. ik duim meid...

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    dankjulliewel meiden :)

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Meiden,

Ik heb ook nog een vraag. Ik heb even geen flauw idee waar ik zit in mijn cyclus. Door wat narigheid privé hebben we besloten er even niet op te letten. Nu had ik gister ineens de ingeving dat mijn eisprong misschien nog wel onderweg zou zijn, en waarom dan die kans laten schieten :D

Wat denken jullie, kan het zijn dat hij er nog aankomt? Die bovenste is van gister, de onderste van vandaag.

4. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Ik zou of eind van de middag nog een testje wagen en anders de komende 2 dagen.. Het ziet er wel hoopgevend uit, maar het verschilt per persoon...

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Blijevrouw: Thanks, wat zal mijn lief blij met me zijn hihi

6. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat weet ik wel zeker!! Gefeliciteerd Isis. :D

7. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Alle dames met de een positieve test Gefeliciteerd !

Dames die wachten,succes en ik hoop voor jullie allemaal dat de testjes straks mooi positief zijn

Dames die ongi zijn of een negatieve test hebben,een dikke knuff voor de teleursteling

@Isis
    Meis ik hoop en duim keihard mee dat de testen donkerder blijven worden en dat deze kleine wel bij jullie mag blijven
    vind het echt super voor jullie !!
    Dikke knuffel meis!

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    lizzy ik zou doortesten.. denk dattie eraan komt..

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

dames heeft iemand ervaring met de zwangerschapstesten van zwanger en kids?? is dat wat??

10. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb die uiterst gevoelige dipstick testen gehad die je 6 dgn voor nod kan gebruiken. Vandaag deze ook een keer gebruikt maar krijg een heeeeeeeeeeel licht streepje.
    Terwijl mijn kv test overduidelijk was.
    conclusie: kv is beter als je eerder wil testen

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Isis en Cindybaby, jaaaaa dat ziet er goed uit dames.

Troela, mooie streep meid!

12. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Ik had de dipsticks van z&k gebruikt en toen ik zwanger was teste ik met die een heel licht streepje, terwijl ik met kruidvat een duidelijk streepje had..
    Ik bestel ze ook niet meer bij z&k...

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hij is inderdaad wat donkerder!Op naar een knaltest!:D

14. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Dikke proficiat!! en super zo snel na je mk!! ik moest na mijn mk'en telkens één maand aan de pil had daar weinig zin in maar ja... ik merk nu ook dat het verlangen om zwanger te worden erg toeneemt, hoe langer het duurt hoe meer je ermee bezig bent!! ik denk dat je echt wel terug zw bent want anders zou de test inderdaad niet verdonkeren!! geniet ervan!!

15. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Isis en Troela; da's duidelijk ;) dikke proficiat!!!!!!!

16. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Hey, bij jou nog steeds spannend dus!! hopelijk brengt het bloedonderzoek alsnog goed nieuws! het feit dat je temp daalt is echter geen goed teken :(, en de lengte van je cyclus staat natuurlijk ook nooit vast, het kan altijd ineens langer zijn... MAAR het kan natuurlijk ook dat het weinige bloedverlies innestelling is en dat je dus zw bent!! ik blijf duimen!

17. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    @juultje: was ik jou nog vergeten met mijn felicitaties!! echt mooie test hé voor 9dpo!!! ook voor jou dus een dikke proficiat!! :)

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    dankjewel Ayanna! Ik hoop dat mn testen positief zullen blijven. Vind het toch wel spannend :) Maar moet zeggen dat ik er wel een heel goed gevoel over heb! Wie weet zegt dat iets ;)

19. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Ja ik geloof wel in een goed gevoel!!!! ik had al twee keer een mk (op 8weken en op 10weken), ik heb ook al twee kindjes en bij de mk'en voelde ik ergens dat er iets mis was al valt dat moeilijk uit te leggen...ik hoopte uiteraard dat mijn gevoel verkeerd was maar niets was minder waar!! ik zo inderdaad nog even doortesten en de testen zullen dan binnen paar dagen wel donkerder zijn! maar maak je ook niet nodeloos ongerust, je bent fantastisch zwanger en nu telt vooral: GENIETEN!! knuffel! x

20. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ja hier ben ik het helemaal met je eens;) ik had precies hetzelfde;)

Deel Deze Pagina