@cindybaby.. lijkt me idd niet dat dit nog van je mk is.. dan zou het streepje niet zoveel duidelijker zijn dan het streepje eerder.. hooguit gelijk of lichter.. ik duim meid...
Meiden, Ik heb ook nog een vraag. Ik heb even geen flauw idee waar ik zit in mijn cyclus. Door wat narigheid privé hebben we besloten er even niet op te letten. Nu had ik gister ineens de ingeving dat mijn eisprong misschien nog wel onderweg zou zijn, en waarom dan die kans laten schieten Wat denken jullie, kan het zijn dat hij er nog aankomt? Die bovenste is van gister, de onderste van vandaag.
Ik zou of eind van de middag nog een testje wagen en anders de komende 2 dagen.. Het ziet er wel hoopgevend uit, maar het verschilt per persoon...
Alle dames met de een positieve test Gefeliciteerd ! Dames die wachten,succes en ik hoop voor jullie allemaal dat de testjes straks mooi positief zijn Dames die ongi zijn of een negatieve test hebben,een dikke knuff voor de teleursteling @Isis Meis ik hoop en duim keihard mee dat de testen donkerder blijven worden en dat deze kleine wel bij jullie mag blijven vind het echt super voor jullie !! Dikke knuffel meis!
Ik heb die uiterst gevoelige dipstick testen gehad die je 6 dgn voor nod kan gebruiken. Vandaag deze ook een keer gebruikt maar krijg een heeeeeeeeeeel licht streepje. Terwijl mijn kv test overduidelijk was. conclusie: kv is beter als je eerder wil testen
Ik had de dipsticks van z&k gebruikt en toen ik zwanger was teste ik met die een heel licht streepje, terwijl ik met kruidvat een duidelijk streepje had.. Ik bestel ze ook niet meer bij z&k...
Dikke proficiat!! en super zo snel na je mk!! ik moest na mijn mk'en telkens één maand aan de pil had daar weinig zin in maar ja... ik merk nu ook dat het verlangen om zwanger te worden erg toeneemt, hoe langer het duurt hoe meer je ermee bezig bent!! ik denk dat je echt wel terug zw bent want anders zou de test inderdaad niet verdonkeren!! geniet ervan!!
Hey, bij jou nog steeds spannend dus!! hopelijk brengt het bloedonderzoek alsnog goed nieuws! het feit dat je temp daalt is echter geen goed teken , en de lengte van je cyclus staat natuurlijk ook nooit vast, het kan altijd ineens langer zijn... MAAR het kan natuurlijk ook dat het weinige bloedverlies innestelling is en dat je dus zw bent!! ik blijf duimen!
@juultje: was ik jou nog vergeten met mijn felicitaties!! echt mooie test hé voor 9dpo!!! ook voor jou dus een dikke proficiat!!
dankjewel Ayanna! Ik hoop dat mn testen positief zullen blijven. Vind het toch wel spannend Maar moet zeggen dat ik er wel een heel goed gevoel over heb! Wie weet zegt dat iets
Ja ik geloof wel in een goed gevoel!!!! ik had al twee keer een mk (op 8weken en op 10weken), ik heb ook al twee kindjes en bij de mk'en voelde ik ergens dat er iets mis was al valt dat moeilijk uit te leggen...ik hoopte uiteraard dat mijn gevoel verkeerd was maar niets was minder waar!! ik zo inderdaad nog even doortesten en de testen zullen dan binnen paar dagen wel donkerder zijn! maar maak je ook niet nodeloos ongerust, je bent fantastisch zwanger en nu telt vooral: GENIETEN!! knuffel! x