ik zou toch nog even 2 dagen wachten en een nieuwe test doen ik weet niet wat ik zie, maar echt van: hey een streep... nee
Ik heb zelf zoiets het is niks klaar Niet je hoofd gekker maken natuurlijk als nodig is hahaha. Mijn man zag het 2e streepje. EN gisteren zag bereke het 2e streepje na turen en draaien hahaha.
Ik denk dat ik heel vaag iets zie als ik mijn scherm wat kantel, maar zeker weten doe ik het niet. Foto is te donker!
Als ik in het daglicht ga staan is de foto weer te licht Ach ja we zien het wel Anders september weer verder
Zekers Cindy!! Ik wil wel testen en het hier plaatsen, alleen heeft het niet veel zin om zw. test te doen en ovulatietesten niet in huis. Moeten dus nog even weekje of 2 wachten.
spannend!!! Ik vondt het altijd erg spannend dat wachten...maar wel werd ik gek van ongeduld hahahaha,, Succes hoor!
Cindy, vind het nu zeker spannend worden. We zitten in ronde 19 en als ik deze maand niet zwanger word gaan we afspraak maken bij mijn gyn. Maar hoop zo dat het niet nodig is!!!
Oei dan is het een heel ander verhaal van spannend zijn he Ik hoop het voor je dat het raak is en anders hoop ik dat de gyn jullie kan helpen!
Zeker een hele andere manier, maar eigenlijk geeft het nu wel iets meer rust nu we dit besloten hebben. Ben ook niet 1 van de jongsten hier, dus dat speelt ook wel mee. En na 1,5 jaar bezig te zijn en een MA en 2 vmk vind ik het wel genoeg.
Ja op een gegeven moment is het genoeg geweest dat kan ik begrijpen hoor....nou ik hoop dat het idd niet eens nodig is meid...
Ik wil heel graag wat zien.. maar denk ook echt wel iets te zien! En als je man 'm zelfs ziet.. in mijn geval was dat een echte graadmeter Dat zou echt super zijn meid, mag je lekker legaal weer in (aanstaande) MMM-mama topic kletsen.. ik duim voor steeds donker wordende test.