mijn test van vanmorgen.... we hadden nooit verwacht nu al zwanger te zijn maar na een week overtijd te zijn toch maar een testje gewaagd en kan er niet omheen
Gefeliciteerd !!! Maaruh, klopt je banner wel?? Als je vandaag een week overtijd bent, dan ben je toch 5 weken zwanger en niet 6 ?!
misschien ben ik al wel langer overtijd geen flauw idee hahah, heb de 1e dag van mn laatste ongi ingevuld, de vk kwam ook op 6 weken uit. dan zal ik wel bijna 2 weken overtijd geweest zijn....
Ik zie wel 2 hele lichte streepjes op je testen, maar ook een omlaag gaande temp op je kaartje Ik duim voor je!! Ik vind die testen zo moeilijk ik zou voor de kruidvat 2v5 gaan Ik geloof ook een heel licht streepje te zien SPANNEND!! Mooi duidelijk GEFELICITEERD!!
@yupgup ik zie op allebei een licht streepje! op de onderste beter dan de bovenste. @shirley ik zie niks sorry @RoGiJuLi nog iets.. ik zie niks sorry @Daniellu ik zie een streepje! @naomi mooi !!! @amy woehoeee moooi hoor! @jewelizz mooi rijtje!! en ik zie ergens iemand iets zeggen over een test van een cindy... maar die kan ik niet vinden??