@ Pindakoek, Snap dat je wat wilt zien in jouw testen maar ik test mijn hele cyclus door met Kv2 een heeeeeeel licht tuurtestje.. En telkens maakt mijn hart een sprongetje, terwijl ik weet dat het niets is. Ik gooi de testen nu gelijk weg als ik moet turen. Krijg pas hoop met een test waarvan je duidelijk een streep ziet. Succes!!! Hoop echt op 2 knalstrepen voor je! x
Pindakoek: Ik weet hoe graag je het streepje wil zien...maar ook ik zie het niet. En jij weet uit eigen ervaring ook wel dat dit bij jouw lichaam kan gebeuren. Ik hoop voor je dat er snel en knaltest zal komen. Liefs
Ik zie ook niets bij Pindakoek. En kan me idd ook herinneren dat je veel vaker dan alleen dit keer streepjes op je testen hebt gehad. Wrom gooi je ze niet gewoon weg na aflees tijd , als je denkt iets te zien kan je veel beter een of twee dagen wachten in plaats van jezelf helemaal gek maken door te blijven turen en fotos te maken. Snap dat je het heel graag wil heb er zelf ook 3 jaar over gedaan bij de eerste dus ik begrijp je helemaal , maar zo word je echt kierewiet. Desondanks hoop ik dat t dit keer toch raak is voor je en dat je morgen een knaller hebt.. duimen draaien voor je.
@Pindakoek meis ik zie ook niks,ik snap dat jij het wel heel graag wilt zien of ziet,vooral als je al een tijdje bezig bent,ik hoop echt dat je snel een duidelijke posi test heb meis!
Meryem, duidelijk positief! Van harte! Alle andere posi testers ook van harte! Hier net getest..kon het niet laten...negatief op 10 dpo. Nu nog 4 dagen wachten op ongi.
Mooie test Meryem, op hoeveel dpo zit je nu? Wel spannend zeg, na je vmk'en. Ik hoop voor je dat dit kindje bij jou blijft.
Dames, ik zit ergens mee en wil graag jullie mening... Vind het niet nodig om er een nieuw topic voor aan te maken, jullie hebben mijn foto'tje in eerste instantie ook beoordeeld, dus misschien kunnen jullie me nu wederom voorzien van jullie mening.... Ik had het gevoel dat het deze maand raak was. Rare klachten zoals zware onderbuik, heel moe (nog steeds), pijnlijke boobies. Ik heb daarom doorgetest met ovutesten om te zien wat die zouden doen. Als ik niet ovuleer zijn mijn ovutesten bijna helemaal wit. Vanaf 7 DPO zag ik dat er lichte streepjes op de ovutesten stonden. Maar op 28-7 (11 dpo) stond er ineens een, voor mijn doen, hele dikke streep op de test. Zie foto hieronder. Ik heb toen 's avonds getest met zw. testjes en die hier gepost. De meesten dachten er wat op te zien en ik in het echt ook.... Het 'zwanger' gevoel was toen al wel weer weg en ik wist zeker dat ik ongi zou worden. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/283513-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschapstesten-ovulatietesten-deel10-303.html#post10494951 De dag erna zette mijn ongi in - 12 DPO/CD1. Ik zit nu op CD3 en er zijn nog steeds lichte lijntjes op mijn ovutesten te zien, die er normaal rond deze tijd echt, écht niet op staan. Ook is mijn ongi alweer bijna voorbij en ik heb lang niet zo gebloed als normaal. Wel véél meer krampen gehad, wat dus raar is - bij meer krampen verwacht ik ook meer bloed. En, mijn temperatuur is alweer op het oude niveau. Niet meer hoog. Nu mijn vragen, denken jullie dat er wat is geweest? Ik ben ook zo ontzettend hormonaal nu. Kan vriend af en toe wel wat doen en loop de halve dag te janken. En als er wel wat is geweest, zou mijn baarmoeder nu wel voldoende schoon zijn? Omdat ik zo weinig heb gevloeid? Is het normaal dat je een keer een maand veel minder vloeit (ervan uitgaande dat er toch niks was)? En wanneer maak je HCG aan, al voor of pas na innesteling? Maak ik mezelf misschien gek en maakt mijn lichaam daarom LH of HCG aan vlak voor menstruatie, wat de testen verklaart? Nou, genoeg gespreksstof. Hoop dat jullie me iets wijzer kunnen maken, want ik weet het niet meer. Vind het allemaal maar raar... Alvast bedankt!
Yup, ik wilde dit vanmorgen al in het andere topic zeggen, maar heb het niet gedaan omdat ik je niet iets naars aan wilde praten. Maar het kan heel goed zijn dat het wel wat geweest is, omdat je inderdaad positief testte. En als je meer krampen hebt dan anders, dan lijkt me die kans alleen maar groter. Wel gek dat je minder bloed hebt verloren. HCG maak je pas aan na de innesteling. Als je er een gek gevoel bij hebt zou ik nog even door blijven testen om te zien of er niet toch nog iets komt. Zou ook even goed je temp in de gaten houden. sterkte meis. X
Hoi! Ik zie in je onderschrift iets wat volgens mij overeenkomt met wat ik heb... Klopt het dat je eerst positief testte,toen negatief en uiteindelijk toch weer positief? Ik heb dinsdag negatief getest,donderdag licht positief met Kruidvat 2v5 en vr. zat en zon. allemaal negatief... Vraag me af of er nog hoop is voor me...
Ik weet eigenlijk niet op hoeveel ik zit heb op 4 juli dus een vmk gehad normaal zijn mijn cyclussen 28 29 dus ben benieuwd hoe ver ik ben. Ik hoop het ook meid dat ie dit keer bij ons blijft daarom kan ik nog niet echt blij zijn...
Dank je meiden en hoop dat het dit keer blijft want we hebben ons voorgenomen als het dit keer weer verkeerd gaat dat we er een tijdje mee gaan stoppen..... ........BLIJF ALSJEBLIEF BIJ ONS............
Meiden een vraagje. Een licht soort van pennestreepje op de kv 2v5 is dat ook negatief net zoals bij de cb? Hij zit wel op de plek waar de streep op meryems test zit en hij kwam binnen de 5 min. Kan nu geen foto maken want ik ben op visite,
pindakoek ik heb ook elke keer van die vage lijntjes en ben helaas afgelopen keer gewoon ongi geworden ik vertrouw die kv testen niet meer zo en heb nu matcare midstream besteld daar heb ik wel goede ervaringen mee dat die echt wit blijven indien niet zwanger... natuurlijk hoop ik heel erg dat je testen snel donkerder zullen worden duim voor je!