Hoorde ik ook al maar mijn vraag is: kan mijn ei al zijn gesprongen terwijl ik gister 19.30 een posi ovulatie test had Dit heb ik zelf namelijk nog niet eerder gehad, altijd eerst weer dag negatief en dan pas de sprong... Ik hoorde indd al dat het normaal kan zijn dat je ineens posi test hebt, dat ben (zoals ik eerder al zei) ik niet gewend, heb ik nog geen een keer gehad. Komt waars door de clomid hoorde ik
ja pff ik durf gewoon niet, weet je waarom? Ik hoor wel eens dat die testen van zwanger en kids niet helemaal betrouwbaar zijn en deze had ik gratis bij mijn ovulatietesten en ik ben nu zo bang voor een negatieve kruidvat test.. Heb wel een ongie gevoel..
ongi gevoel hoort ook bij een beginnende zwschap...maar gekkie ga die kruidvat halen en je zukt zien daar komt ook een streep hoor! Je wilt toch weten waar je aan toe bent meid...cb zou ik nog even mee wachten want die heeft meer hcg nodig
suusjesanne; ook ik zie hem hoor! Spannend.... Wel vroeg al zeg klopt je banner? Dat je op deg 22 zit. Als ik jou was zou ik een testje gaan halen hoor...
heb net weer met de zwanger en kids gedaan en er zijn nu 3 minuten voorbij en heb weer een 2e streepje!! Maar er kan nog zoveel misgaan!
@suusjes, die is duidelijk, wel vroeg natuurlijk Ik zou gewoon op NOD nog een keer testen. @pindakoek, ik zie echt niks Eerlijk: ik ben nooit zo van staren op een bewerkte/negatieve foto. Het idee van die testen is dat ze meteen laten zien of je zwanger bent of niet. Niet dat je ze ontleed en met photoshop moet behandelen om toch iets te zien. In een heel vroeg stadium kan het een beetje tuurwerk zijn, maar in het negatief kan je ook gewoon het schijnsel zien van het streepje waar de stof zit die op hcg moet reageren. Als je een 'onbepieste' test tegen de zon houdt of overbelicht fotografeert zie je dat balkje ook lopen als je heel goed kijkt. Het moet roze worden, en dat is hij echt niet op deze foto. Ik wens jou van harte een dikke roze streep - hoop dat die er snel mag staan!