Bedankt voor jullie reacties! Is het alleen niet een slecht teken dat ie zo vaag is op nod? Moet t dan niet al een knaller zijn??!
Hoelang geleden heb je een terugplaatsing gehad? Wij mogen altijd op dag 10 na TP een bloedtest en op dag 14 na TP pas een gewone test. Maar ik zie wel een streepje!!!
Dus je bent nu 12 dagen na TP. Dat ik officieel 2 dagen voor NOD. Ik zie het streepje duidelijk. Dus ik zou zeggen, Morgen nog een test doen en vragen aan je gyn (of de assistent) of je morgen al bloed mag prikken. Eigenlijk ook raar dat elk ziekenhuis een ander beleid heeft. Hier 10 dagen na TP bloedtest.(dat is ongeveer 14 dagen na punctie) En pas daarna zelf testen....
Ik zie duidelijk een streep, hoop dat de bloedtest meer duidelijkheid brengt. Maar in ieder geval een voorzichtig gefeliciteerd!!!
@ Jana Ja moeilijk hoor, ieder ziekenhuis doet t op zijn eigen manier.. Dacht dat ik al op nod zat omdat ik 15 dagen na ei zit... Tp was 4 dagen na ei (was een cryo tp)...... Slopend hoor die wachtweken!!!
Oke een cryo. Mijn zkh zegt altijd dat je nod 14 dagen na tp is. Maar ook daar is elk zkh anders in. Ik zie het streepje en ik hoop het zo voor je. Ook morgen lekker al een bloedtest laten doen. Dan ben je van de onzekerheid af. Maar ik vind je streepje er goed uitzien hoor meis (ik ga in mijn volgende cyclus hopelijk ook een cryoTP krijgen)
Bedankt meiden voor de geruststellende woorden! Ik wacht het af tot morgen. De bloedtest...... @Jana spannend met de cryo's! Veel succes voor jou daarmee!!!! Ik had een tp van 2. Een 12 cellige en een ver doorgedeelde (compactie). Klinkt allemaal zo mooi maar dan zie je maar, zelfs dan is niks zeker. Vorige cryo was een 9 cellige en de testen bleven toen hagelwit... Ik heb net de poli gyn gesproken (ivf is met vakantie) en ik mag morgen (1 dag eerder dus) komen voor de bloedtest. Mocht alleen omdat ik al van die vage testen had anders had ik pas maandag gemogen... Gelukkig morgen dus!!
Spannend. Ik ga voor je duimen op een goede uitslag van de test. Je hebt in ieder geval wel toppertjes terug in je buik gekregen. Ik mag maar 1 per keer terug. En bij mijn laatste cryo poging bleven testen idd ook gewoon wit.
hmmm moeilijk om er iets over te zeggen maar je testen moeten denk ik wel echt donkerder gaan worden, je hcg moet wel goed stijgen
@ Butterfly, ik heb vanmorgen ook een test gedaan, ik heb de 25e de tp gehad. Mijn test is dus ook een stuk lichter als die van jou. Op je foto zie ik zeker een streepje. Dus ik zeg gefeliciteerd meid !!!
@ firefly wanneer mag jij dan voor de bloedtest? Lukt t jou om een foto te maken / plaatsen? En wat is jouw gevoel over je test?
In het UMCU doen ze niet aan bloedtesten haha ! Heb een foto gemaakt, maar je ziet de streep niet. Je moet echt superogen hebben Hij is ook nog echt heel licht. Zodra hij donkerder word en de streep ook echt is, plaats in het zeker hier in het topic. Mijn gevoel zegt heel veel op het moment !
@ tetta van jou word ik weer vrolijk maar ja dat is natuurlijk ook wat ik wil lezen...... haha @ firefly oh wat spannend dit he? Wanneer mag jij dan officieel een test doen? Ik zaterdag 14 dagen na tp.. Wachten is niet leuk!