Kan mezelf niet echt in je plaatsen omdat ikzelf onverwachts door de pil zwanger ben geraakt. Maar ik zie duidelijk een streep en een streep is zwanger dus er heeft iig een bevruchting plaatsgevoden! Hoop ook echt dat het gaat doorzetten. Ben benieuwd naar je bloedtest morgen.
@Cindy dat dacht ik ook al te zien.... Lijkt een beetje scheef. De test van 2 dagen geleden was wel recht (ook heeeeel licht...) Die van vandaag lijkt idd wat scheef. Wat betekent dat? Ongeldig?
ik zie natuurlijk ook iets op die andere maar ik was bang dat de test gewoon niet goed was opgedroogd snappie? Maar dit ziet er goed uit idd...
Nou ik zie nu op de bewerkte beter een streep...zoals ik al zei was ik bang dat de test niet goed was opgedroogd en dan kun je dan aanzien als een streepje.. Ga je morgen nog testen
@Cindy ik snap je heel goed,tis ook moeilijk te zien als het ook niet een hele erge duidelijke foto is
Ik ga morgen voor de bloedtest.... Spannend zeg! T gekke is alleen dat ik dinsdag precies zo'n test had! Nu donderdag is ie dus niet donkerder of lichter geworden...
Probeer het positief te zien, hij is er nog steeds n al bij 2 testen. Morgen heb je zekerheid, laat je niet gek maken meid!