Ik ken deze test ook niet, maar als ik zo'n centimeter vanaf rechts moet kijken daar zie ik ook wel iets lichtrozes.
willen jullie ff mijn testje bekijken van vanmorgen? heb veel klachtten en gister eergister een kv test gedaanen daar leek ik wat op te zien en vanmorgen weer eentje gedaan en er staat nu dus weer een lijntje..ook heeeeel licht roze lijkt het.. op fot lastig te zien misschien kan iemand hem in negatief zetten? tnx!
hihi nou ik stuiter hier...straks maar ff op pad denk ik naar de kv.. zal ik dan vanmiddag nog eens proberen of morgen pas weer? of over 2 dagen..zucht word kriegell van mezelf haha.
Haha, ik denk ook wat te zien hoor! Officieel over 2 dagen weer he maar als ik je hier zie stuiteren denk ik niet dat je zo lang kunt wachten, haha. Morgenochtend dan maar? Maar hij is nog wel heeeeeeeel licht hoor, als er inderdaad staat wat ik zie, dus ik zou maar heel wat gebedjes naar boven schieten!
ja pff..maar hij is echt roze! heeft kv geen indrooglijntjes oid? heb wel een hoop klachtten .. vooral buikpijntjes steeds,bijna heel de dag door en sinds gisteravond ook zere borstten,maar mijn verhaal zit nogal lastig in elkaar.. het hele verhaal staat bij zwanger worden en dan wie kan me helpen..
Zover ik weet heeft kruidvat nooit indrooglijntjes gehad. Ben aant denken welke ik de laatste keer heb gehad, dat was de goedkoopste van de DA. Die gaf op NOD een knaltest.
Roze is geen rood Bij mij begon mijn menstruatie altijd met bruin/oud bloed. Bij jou niet normaal gesproken?
op de kv2v5 zie ik wel lichte streepjes. babyboom, jij weet al wat ik van jouw test vind.. maar mijn duimen draaien nog voor jouw. mutsie, ik zie ook een waas van uitgelopen urine, ik denk dat het geen goede streep is. wat ik natuurlijk wel voor je hoop. ik heb eigenlijk niet zulke hele goede ervaringen met vage streepjes op de kv testen. ze geven vaak streepjes die niks zijn. tenzij ze echt duidelijk roze en dik zijn.
Trotsemamavan2 dat kan kloppen want ik hennde foto later gemaakt dan toen ik hem deed. Ik heb hem vanmorgen om zeven uur gedaan en posstte pas rond half tien de foto..ik lag nog lekker innbedje