Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel10 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pomm, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Helaas heb ik wel 'indroogstreepjes' gehad bij de kv2v5, en zelfs vreemde schaduwstreepjes binnen de afleestijd :(
    Het is echt nog even spannend wat mij betreft ;)

2. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    verschilt
    soms komt het er direct uit donker rood

soms begint t met een veeg oud bloed.

maar als ik me lichaam zo een btje ken gaat het wel door zetten vanmiddag.

Mutsie ik heb de kv 2v5 gebruikt

3. Mutsie86

Mutsie86 Lid

9 aug 2011
    94
    0
    0
    Ergens in nederland
    Hmm dan is kv dus ook nog miet zo betrouwbaar als gezegd word..

4. Delta

Delta Niet meer actief

ik heb nog nooit negatieve verhalen gehoord over KV.. gebruik ze zelf ook, alleen helaas nog nooit een roze streepje aan mogen treffen :( hopelijk binnekort!

een vriendin van mij heeft wel gewoon positief getest met KV, en is gewoon zwanger!

5. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.046
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    HA gebeld. Morgen een testje doen (ze zijn dicht op woensdagmiddag :() bij hen en als deze negatief is, direct bloedprikken. Ze vonden het raar dat ik 1 positieve test heb en de rest negatief. Wordt vervolgd...

6. Mutsie86

Mutsie86 Lid

9 aug 2011
    94
    0
    0
    Ergens in nederland
    Hier naar de winkel geraced voor een cb digital met indicatie..
    Zie wel ff wanneer ik hem doe,heb hem in elk geval in huis want word gek van dat streepies turen!:(

7. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    wel fijn dat je nooit voor de gek bent gehouden door zo'n test.. hopelijk heb je binnenkort een knaller.

ik lees tegenwoordig steeds vaker negatieve verhalen over de kv voornamelijk de lichte valse steepjes. duidelijke brede roze streepjes zijn vaak wel echt. maar ik heb bijna elke test die ik heb gedaan een indroger gehad bij deze testen en ik heb er ook echt veel versleten.

8. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    ik heb ook negatieve ervaringen met kruidvat 2v5, ik heb positief getest, een roze streepje en even dik als de controlestreep, maar ben toch niet zwanger hoor.

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik heb helaas hetzelfde gehad met de 2v5kv. Geen idee hoe het kan, maar na 3 keer die ervaring test ik niet meer voor mijn NOD, en als ik me niet kan bedwingen met de vroege test van testpoint. Duur, maar duidelijk :D

10. Delta

Delta Niet meer actief

hmm ik heb ook nog nooit een indroogstreepje gehad bij die van kv.. haha altijd echt omo wit, zelfs na een half uur..
    zit nu nog midden in de ovulatie.. ga 28 aug weer testen :D spannendd

11. Alita

Alita Niet meer actief

heeft jouw`n HA dicht op woensdag:( wat vreemd?
    Ga je vandaag niet meer testen?

12. Alita

Alita Niet meer actief

deze heeft helaas wel meer hcg nodig dus ik zou deze echt pas gaan gebruiken als je een duidelijke streep hebt meid...anders wordt je teleurgesteld;)

13. Mutsie86

Mutsie86 Lid

9 aug 2011
    94
    0
    0
    Ergens in nederland

Die van kv heeft toch 20 nodig?deze heeft 25 nodig,zou dat zoveel schelen?

14. Delta

Delta Niet meer actief

als je al een super licht streepje heb bij kv, zou ik even wachten, wanneer is je nod?

15. Alita

Alita Niet meer actief

geen idee over de gehaltes alleen weet ik uit ervaring dat je echt een duidelijker streepje moet hebben voordat je deze kunt doen;)

16. Mutsie86

Mutsie86 Lid

9 aug 2011
    94
    0
    0
    Ergens in nederland
    Jullie hadden gelijk..ma drie minuten verscheen er niet zwanger,ben ook gewoon te ongeduldig..
    Morgen belt mijn ha mij ivm met klachtten die ik nu al een poosje heb enmeigenlijk aleen maar erger worden.
    Mijn hamweet nietmwaar het van komtmdus het zal vast enmzeker een bloedtest worden..
    Als ik vraag hcg mee te prikken,kan dat nu al wel of is daar ook niets zichtbaar?

Doe ff geen thuistesten meer,word er alleen maar heel onzeker van..

17. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.046
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb een huisartsenechtpaar, dus de kindertjes zullen wel vrij zijn op woensdagmiddag :D. Ik heb vanmorgen nog getest, negatief helaas. Ik heb nu echt een heel erg rommelende buik. Misschien komt ongi er alsnog aan... Dan kunnen we in ieder geval straks weer met een nieuwe cyclus aan de gang ;).

18. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik ga straks inslaan op de kruidvat 2v5 testjes, ik ben het beu, al die andere merken en dan wel een streep en dan niet. Nog maar 3 dagen over tijd, maar ik blijf hopen. Zolang ik niet ongesteld ben, bestaat de kans nog altijd en ik heb er toch een goed gevoel over, al maken die testen je idd onzeker van tijd tot tijd.

Bij de vorige (1 miskraam die 5 weken in mijn lichaam is blijven zitten en 1 vmk) voelde ik dat het anders was en zo was het dus helaas ook. Nu heb ik dat gevoel niet, en sinds gisteren ook rammelende darmen erbij.

Maar nogmaals, ook nog steeds niet ongesteld.

19. Alita

Alita Niet meer actief

dan zou de test nu ook positief moeten zijn denk ik....:(
    Maar leg gewoon je situatie uit en dan kan hij dat vakje ook even aankruisen toch?;)

20. Alita

Alita Niet meer actief

ah oke:D
    Jammer meid...maar laat het wel snel duidelijk worden dan hoe of wat..ongi is niet leuk maar dan weet je het wel he:(

Ik hoop dat je gewoon hartstikke zwanger bent hoor!:D

Deel Deze Pagina