Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel10 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pomm, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Vanochtend toch een testje gedaan...10 dpo

2. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zie een heel lichte streepje..

Voorzichtig gefeliciteerd

3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Hij lijkt iets donkerder als gisteren?!? Al is deze foto slechter van kwaliteit.....

Ik duim nog steeds voor je!!!

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja het streepje is donkerder dan gisteren, idd slechte foto heb betere die zal ik er straks opzetten gaat niet met foon helaas

5. Alita

Alita Niet meer actief

aaah meid:( ik hoop het heel erg voor je hoor....en iedereen om je heen wordt zwanger nu he;) Tja er denkt ook erder niemand over na omdat je al een kind hebt he.. ze zullen je ook wel vaker vragen wanneer dan die tweede komt he:(

En logisch dat je in een dip komt hoor!

6. w0nder

w0nder Niet meer actief

Mijn eisprong was toen ik zwanger was op dag 10, normaal meestal op dag 14 ;)

-------------------------------------
    Alle zwangeren: GEFELICITEERD!!
    -------------------------------------

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, iedereen om me heen is zwanger. En die vragen van anderen wanneer een broertje/zusje voor J komt is ook om gek van te worden. Dan moet je je maar weer goed houden.
    En ik had hier graag nu een testje neer willen zetten, maar die van vanochtend van Z&K die 4 dagen voor NOD kan was OMOwit.

8. w0nder

w0nder Niet meer actief

Lyanna, je temp ziet goed uit :) ik duim voor je!!

Z&K heeft meer HCG nodig dan de kruidvat 2v5 euro (ik teste met een hele vroege 6 dgn voor nod-test nog negatief, terwijl ik enkele dagen later een donkerdere streep op kruidvat had staan dan op die van 6 dgn voor nod van Z&K) ;)

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wonder, thnx voor het duimen!!!

Ik wil eigenlijk niet meer teveel testen met KV2v5 ivm al die indroogstreepjes van tegenwoordig. Ik geloof dat KV 20 nodig heeft en Z&K 25, dus zit niet heel erg veel verschil tussen.
    Temp is zeker nog wel hoog, maar die zakt bij mij meestal drastisch op de dag van komst ongi.
    Nou, in ieder geval nog even afwachten, morgen/overmorgen is mijn NOD en weten we het zeker.

10. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ik geloof een 2e streepje te zien, maar vind de foto erg onduidelijk ;)
    Heb je macrostand [tulpje] op je camera?

11. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Nou, nog steeds geen ongi, bij HA een negatieve test, maar toen ik de test liet zien met het hele kleine lichte streepje moest ik toch maar bloed gaan prikken. Duurt helaas 3 werkdagen, zit net het weekend er tussen :x. Inmiddels 16 dagen overtijd. Laat die ongi maar komen hoor, dit duurt zo lang nu!

Iedereen met een mooie duidelijke test onwijs gefeliciteerd!

12. Alita

Alita Niet meer actief

jammer maar je nod is er nog niet he;)

13. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ik zie het streepje ook! Ben benieuwd naar de volgende testjes. Voorzichtig gefeliciteerd.

14. Alita

Alita Niet meer actief

nog testers vandaag?!!!

15. Alita

Alita Niet meer actief

pff balen!!
    Nou dan hoop ik dat je ongi snel komt meid als je niet zwanger bent....en ik ben eens benieuwd wat de bloedtest zegt dan...

16. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    NOD is morgen of overmorgen, dus maak nog steeds wel een kansje, al denk ik niet dat het raak is.;)

17. Alita

Alita Niet meer actief

positief blijven meid het kan nog;)

18. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    de foto is idd een beetje wazig maar ik zie toch een licht tweede streepje :D spannend..............;)

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou meiden, hier een tuurdertje;)
    test van k 2v5. was ervan overtuigd, hartstikke omowit. maar hoe langer je kijkt, hoe meer ik denk wel wat te zien. even jullie bevestiging dat ie wrs omowit is,haha.
    ik heb gelijk na de 5 min de foto gemaakt, zodat het zoiezo geen indroger zou kunnen zijn. daarna meer gaan turen. komt ie!

Uploaded with ImageShack.us

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal

Deel Deze Pagina