@Satire, Ik zie wel heel vaag een 2e streepje hoor! Hoop dat ze snel duidelijker worden. Ben benieuwd, spannend hoor.
Hoi meiden, Vanmorgen was mijn test negatief. Ik baal er echt van en geloof niet dat ik zwanger ben De symptomen zijn er wel, maar denk dat er dan een miskraam aankomt.
Nee, als ik die nu nog maak is het niet meer geldig. Maar ik zie het lijntje op de test ook wel. Als ik goed tuur. Morgen nog eens een testje doen en dan met ochtendurine. Ik heb in ieder geval nog hoop! Ik dacht echt dat het raak was deze maand. Wil nog niet geloven dat het niet zo is.
niet meteen denken aan een MK meid.. je test was niet helemaal goed gister dus hoeft het niet meteen een zwangerschap te zijn.. (ik was er al bang voor dat ie negatief zou zijn omdat die savonds helemaal wit was.. )
@Satire: ik zou nog even hoop houden, meende op beide foto's wat te zien maar wel echt super licht.. Als jij over 3 dagen je NOD hebt, heb ik goede hoop dat ze duidelijker worden.
Debke & Noosa ; reteduidelijk, helemaal goed! Satire ; ik zie toch echt een streepje hoor .. alvast héél voorzichtig gefeliciteerd!
Jeejjjj hier een duidelijkere test vanmorgen. Kan hem helaas niet plaatsen want de laptop loopt vast, zit nu dus op m'n tellie! Heb wel ff terug gekeken zit nu pas op 9 of 10 dpo! Had ik Ff helemaal niet in de gaten omdat ik er niet mee bezig was door afleiding van vakantie en niet op zwp.nl kunnen. Proberen over een paar dagen nog eens te testen als het lukt wil niet morgen al hihi
Hallo allemaal!! hierbij mijn test van 1 dag NOD met ochtendurine! Wat denken jullie? Duidelijk toch? (toch??) Vind het heeeeel spannend en ga morgen nog een digitale CB test doen waar het (al dan niet) in beeld komt te staan in letters
LadyT; Over deze test kunnen niet veel misverstanden ontstaan haha. Gefeliciteerd!!!!! Wonderbaby; Gefeliciteerd!!!