Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel10 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pomm, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    trotsemamavan2 gefeliciteerd!

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Cindy, ja het streepje is roze :) geen twijfel!

Sjansie meid wat vervelend dat je nog steeds niet ongi bent.. Hopelijk is je cyclus gauw weer op orde!

Trotsemama, mooi zeg! Hopelijk ook een goede echo!

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hallo Meiden,

Mijn foto heeft enige uitleg nodig vrees ik....(om misverstanden te voorkomen)

Ik ben inmiddels 21 rondes bezig, dus weet dat het allemaal op en af kan gaan met kwaaltjes enzv. Ik heb de afgelopen 5maanden niet meer getest en zo goed als niks meer gevoeld. Dit is de eerste ronde met clomid geweest voor IUI 1 maar helaas afgeblazen omdat ik 3 grotere eitjes heb, en ze de gok niet durfden te nemen. Ik mocht eink ook niet op natuurlijke manier zwanger worden ivm grotere kans op 3ling. Maar we hebben wel gewoon seks gehad, het is al 1.5 jaar niet gelukt +de samenlevingstest was negatief...;)

Ik heb GEEN pregnyll gehad, even voor de duidelijkheid:)

Ik zit nu 11dpo (lf van 13/14 laaste 2 rondes 13) en vanaf 7dpo heb ik erg gevoelige borsten, gister zo erg dat ze zonder eraan te komen al mega veel pijn deden, nu valt het mee, af en toe een steek en met aanraken voelen ze zwaar gekneusd:)

Vanaf 8dpo heb ik (heel raar) de hele dag door ongi rugpijn, die ik normaal alleen heb de 1ste 2 dagen van mijn menstruatie... Ik word er snacht regelmatig wakker van ondanks paracetamol om de 6uur 2stuks. Dit op aanraden van de gyn die ik gister gebeld heb. IK was namelijk benieuwd of dit door de clomid kon komen of wat het zou kunnen zijn.... (kwam overigens niet door clomid, was volgens hun onmogelijk)Ik ben niet ongi en lijkt er ook nog niet aan te komen, maar is pas 11dpo ook! De gyn zei: als je morgen nog zo'n last hebt waag eens een testje... Eventueel maandag terug bellen.
    Nou dat heb ik gedaan....

Dit is een test die lijkt op de kv testen maar is het niet, ik heb ze ooit via internet besteld maar heb ze nog maar 1x eerder gebruikt en dat was 5mnd ong. terug voor t laatst. Kijk er was 2min na het plassen al een lijntje te zien... maar na mijn idee niet op de juiste plek... (?) Ik zou zo graag vannacht een zwaardere pijnstilling nemen voor de ongi rugpijn... maar ja ik weet dus niet of ik nou wel niet zwanger zal zijn, en dit lijntje neemt geen twijfel weg... (ook al voel ik me niet echt zwanger!)

Jullie mening? Kan het een zwanger-lijntje zijn? Of zal het indd zoals mijn gevoel dit zegt een "vals" lijntje zijn...?;)

Tnx,
    liefs!

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    en voor de liefhebbers in het negatief;)

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hij zit eigenlijk te ver naar rechts?
    ik zou er over 2 dagen nog 1 doen

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    hmm spannend bijtje! wat is de kleur van het lijntje? is het echt roze? naar mijn idee staat het lijntje wat te ver naar rechts..

7. jazz

jazz Niet meer actief

@bezigbijtje..moeilijk te zeggen is dit de eerste keer clomid gebruik? Wat ik je wel kan vertellen is dat ik bij beiden mijn kinderen zwanger ben geraakt met 1 clomid kuur...dussss
    Ik zou geen zwaardere pijnstiller nemen...Is de test gedaan met ochtend urine?

8. Tulli

Tulli Niet meer actief

Ik twijfel ook of hij op de goede plek staat...??? Maar het zijn er toch 2 voor 5?? Ik zou als ik zo'n test had, er meteen een 2e tegen aangooien ;)

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja dat idee heb ik dus ook.... maar ik heb een andere test open gemaakt en daar is echt niks te zien (droog)

of kan zoiets na overheen ook zo nog komen? Wel raar want vorige keer heb ik geen lijntje gezien ook niet op die plek...

maarjah hij lijkt me voor 11dpo ook al behoorlijk goed zichtbaar anders als het echt een posi was;)

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    veel vragen hahaha:

geen ochtend urine,

geen 2v5 van kv een of ander internet test...

en uhmz, hij is zonder licht niet te zien... maar in het licht (zoals je ziet) wel duidelijk.... vind m niet grijs, maar ook weer niet echt roze.. hahaha... duidelijk he?!

najah verwacht niet dat het raak is, zou wel erg geluk zijn zo net voor de IUI. Maar vind de (.)(.) en ongi rugpijn zo raar en vervelend.

Maar tot dindsdag me temp afwachten dan maar...;)

11. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hij zit inderdaad zoals je zegt ver naar rechts. in ieder geval niet op de plaats waar hij normaal staat. wel zie ik een lijntje.
    wat als je de test spoelt met paar druppels water. want het lijkt op het daar ophoopt.

ik hoop natuurlijk voor je dat je na die lange tijd eindelijk zwanger bent.

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bb ik vind hem ook te ver naar rechts en op 11 dpo kan je wel al een streep zien hoor en ook al een duidelijke ik zou geen risico nemen en het bij paracetamol houden en een warme douche en kruik,, niks sterkers...

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Wat gebeurd er als ik dat doe?

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    maar te ver naar rechts (vond ik zelf ook) maar dan is dit een lijntje waarvan?? (indroger?)

15. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Bezigbijtje, als ik zo naar jouw temperatuurkaartje kijk, blijft je temperatuur wel mooi hoog. En "geen bloed is goed". Je zit pas op 12 DPO... over paar daagjes nog eens testen?

16. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    ik heb zwangerschaptest net gedaan want had super hoofdpijn 2pillen 1000mg genomen parcetomel het gaat nog steeds niet weg ben zoooooo misselijk dat ik gewoon niets kan aanzien .. ik weet zeker dat ik zwanger ben want herken het gewoon dus test gedaan en het zei zwanger was licht maar zeker zichtbaar streep .. maar is na 3min wel weggaan op het papiertje zegt het ook wel dat het na 3 minuten geldig is.. maar ik weet niet? heb nooit zwangerschaptest gedaan dat positief zou zijn.. alleen negatieve so ik weet het niet?
    ik voel dat ik bijna moet flauwvalllen mijgosh

17. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Bezigbijtje, ik zou ervan uitgaan dat je een positieve test hebt hoor!
    Het controlelijntje van jouw test staat ook niet op dezelfde plaats dan het controlelijntje bij een kv test lijkt me... dus het is gewoon een andere fabricaat?
    Maar ik zou voor de zekerheid morgen of de dag nadien nog eens testen! Succes!

18. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @bb, als je er wat druppels water op doet, dan spoelt hij de test schoon, alleen wat gekleurd is door hcg. dus waar de strepen zouden horen te staan blijft staan.

19. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    wilt iemand aub op mijn post reageren hier?!

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik vind het een beetje lastig te begrijpen, je hebt na de afleestijd pas gekeken?

Deel Deze Pagina