Ik ga donderdag nog een testje wagen. Ik weet vrijwel zeker wanneer ik m'n ei heb gehad en had dus echt al ongi moeten zijn. Vind het alleen doodeng, want dan zou ik door condoom zwanger zijn. En heb een dochtertje van net 6 maanden. Nog even afwachten dus..spannend hoor! MamavanAmarrylli: ik zie ook een heeel licht streepje
Fl3xgirl, MamavanAmarily, Lizzy en Lonneke: Ik zie wat!! Goh, zo zit je te wachten op tuurtestjes, en zo hou je het niet bij
Om nog even terug te komen op mijn bericht.. (wel zo netjes ) Afgelopen zaterdag heb ik nog een ovulatietest gedaan, die was echt overduidelijk positief!! Toen ik de zwangerschapstestjes door de brievenbus kreeg, gelijk een test gedaan.. en.. Negatief! Verder geen test meer gedaan.. 's Avonds kwamen ook nog eens de duivels door.. Dus in die positieve ovu testen voor nod, trap ik niet meer in.. Iemand een idee hoe die ovu testen zo positief kunnen zijn? (en per dag het streepje ook echt donkerder) Nu weer op naar de volgende ronde!
Kom nog ff spammen! Ik ben echt erg maar net toch nog maar ff een test gedaan! Ook nog super veel gedronken vandaag! Gisteren was mijn NOD
Debke mooie test! Jemig, zou wel snel zijn..morgen of overmorgen nog maar eens testen dan!..spannnnnnend
Ik heb hier al eens eerder een foto geplaatst, maar ik heb nog steeds niets duidelijker, geen knaller. Het wordt niet duidelijker, maar ook niet vager. Heerlijk frustrerend. Morgen mijn urine inleveren bij de ha, maarja, wat verschillen die testjes met die van mij?! Mijn ha stuurt je niet zomaar door voor een bloedtest. En zo langzaamaan ben ik zelfs blij met een menstruatie. Maar hier nog een testje van vandaag. Bij die negatief heb ik de bovenkant eraf gesloopt, want dat gespiegel van die schermpjes is zo fout. Bekijk bijlage 175511 Bekijk bijlage 175513
@versluis, ik zie niet echt een roze 2e lijn. En omdat ik zie dat je 9 dagen overtijd bent, denk ik dat hij negatief is. Anders werden je testen wel positiever ben ik bang. Maar ik blijf voor je duimen!