aloha ik zou zeggen testen !! die is echt posi en al behoorlijk duidelijk !! k heb die ook gebruikt en idd die hebben al best wat hcg nodig !! anders blijf je toch twijfelen
Aangestoken door Aloha heb ik een uurtje geleden, 10 dpo, ook een test gedaan. De symptomen waren vrij duidelijk (maar dat waren ze de afgelopen maanden ook....). Waaaaaaaaah!!!! Nu dus 3w4d, en enorm spannend......
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ANNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Huilennnnnnn hierr!!!! geweldig!!!!!!!!!!!!!!
Waauuuuw, geweldig!!! GEFELICITEERD HOOR!!! t word echt spannend hier.. ga zo ook naar de kv.. hopen dat ik ook een test neer mag zetten hier met 8dpo haha, we'll see...
haha ik zit 9 dpo.. dus wie weet hahahaha vorige keer teste ik veeeeel lichter op 15 dpo ( zie album)
Ziet er goed uit Aloha! alvast voorzichtig gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de volgende testen! Succes!
Tja wie weet.. wel vroeg ja, hou er rekening mee dat het toch negatief is.. we'll see, ik laat jullie wel turen...
@ Sasjuh: Het komt vast heel goed. Gisteren had ik er nog met een vriendin over dat zij de eerste 3 maanden ook bruin soms licht bloedverlies had. En zij dacht ook dat het niet goed zal komen. Nou ze heeft nu een prachtige zoon van alweer 12 weken! Het komt goed hoor meis, aan je testen ligt het in ieder geval niet! Nu lekker genieten! Groetjes Rianne
@Lyanna: die van mij is in real life vééééél donkerder. 100% zeker positief. Omdat ik een paar maanden geleden een missed abortion heb gehad, ben ik wel heel blij, maar vooral ontzettend bang! Over een klein weekje ga ik nog eens testen, om te zien of de streep er sneller is, en duidelijker wordt. Ik heb net al even een mailtje gestuurd naar een verloskundige hier, of ik met een week of 7 zou kunnen komen voor een echo. Vorige keer ging het namelijk mis met 6w5d, en klopte het hartje met 6w3d al erg traag.
Fijn dat het nog donkerder is dan op de foto, vind het altijd wel lastig om zoiets op de foto te krijgen. Ik hoop dat je met 7 wkn voor echo mag bij de vk, zou wel heel erg fijn zijn voor je. Een MA is niet niks, ik heb vorig jaar in sept een MA + curettage gehad met 7,5 wkn en nog een vmk met 5 wkn in maart. Ik mag dus dan ook met 7 wkn een echo hebben bij de gyn. als ik zwanger ben. Ik hoop nu toch ook echt binnenkort weer eens een positieve test te hebben en niet over 4 maand de MMM in te moeten.
Hmmm, zie dat er mensen zijn die gependeld hebben. Zou ik ook wel willen, staat dat ook ergens? Geloof dat ik dat al eens gelezen had of zo.
Sasjuh, jij ook nog gefeliciteerd met de test en ik duim dat het bloedverlies voor jou ook niks geks betekend en dat alles maar goed mag gaan.
Meiden, ik snap niet zo goed waarom je al zooo vroeg test... vaak gaat het eitje alsnog verloren voor je menstruatie en maak je jezelf blij met een dode mus en de gedachte aan een mk...