Aloha...ik duim voor je. Bij mij werden de ovu testjes bleker om daarna terug donkerder te worden. T 2de streepje is nooit weggegaan!!! (Foto's staan op mijn profiel) En zo een klodder, heb ik ook gehad. Was hier een beetje rozig...maar t kan van de innesteling zijn hoor! 9 dpo zat je he? Ik heb er toch een heel goed oog in!!
heb de foto even bekeken.. zo gaan ze bij mij ook nu.. mijn 1e test was dag 9 tja je verwacht je ei niet zo vroeg haha toen was die bijnaaa of helemaal positief spande erom. dagen erna werd die langzaam lichter om vervolgens sinds gister weer iets donkerder te worden, gister vond ik nog toeval maar vandaag is die dus overduidelijk donkerder.. nou heb ik welleens gelezen dat zwangerschapstesten ook positief worden bij je ei.. zal ik dan nu toch nog een ei krijgen? aan de andere kant heeft de gyn mij eens vertelt dat ovu wel op hcg reageert maar hcg niet op ovu.. en waarom was die hcg test van gistermiddag anders negatief.. in middag urine zit toch meer lh? dan had die juist positiever moeten zijn toch? goh... hmmm
Hallo dames Zouden jullie even naar mijn ovutestjes willen kijken? Die van vandaag vind ik zelf toch wel positief Wat vinden jullie? Is dat niet wat vroeg op dag 12?
Roos, hij komt idd dicht in de buurt. Ik zou toch nog even doortesten want volgens mij kan ie dikker de testijn.
ik had net weer een ovu test gedaan en deze was ietsie pietse lichter dan vanmorgen dus zal vanmorgen mn piek wel geweest zijn. kan nu geen foto plaatsen doe ik nog.
Ze blijven niet altijd omowit kijk maar in mn album... En ik dreig nu ongi te worden.. En een tempdipje vandaag.. Natuurlijk hoop ik dat t nog de goede kant opgaat... Maar er hebben de laatste tijd meer mensen klachten over de kv testen...
als een test een streepje geeft ben je volgens mijn gyn ook echt zwanger alleen het gaat zovaak al voor je nod fout dat je dan wel gewoon ongi word. mijn gyn zegt dat als een test een streep geeft er een bevruchting is geweest.. als we allemaal netjes na nod zouden testen dan zouden we zulke 'vals' positieve streepjes niet hebben Hier overigens nu ineens eggwhite afscheiding.. dus ik heb een klein vermoedde dat de testen dus wel op mijn eisprong reageren, ookal schijnt ook dat onmogelijk te zijn volgens mijn gyn want die zegt dat lh hormoon en hcg hormoon op elkaar lijken kwa moleculen. alleen het hcg hormoon heeft net 1 dingetjes anders. ze zei van ze hebben beide een blauw vierkantje alleen hcg heeft nog een extra rood vierkantje.. ovu testen zoeken die blauwe vierkantjes dus vandaar dat ze ook op hcg reageren. hcg testen zoeken de rode vierkantjes en reageren dus niet op de blauwe. maar goed als dit me ei is reageert kruidvat dus wel ook op blauwe vierkantjes
ja die had ik vd week(of was dat gister haha) al gezien en op gereageerd. Ik zie er een streepje op beetje vergelijkbaar met mijn streepje van vandaag.
Aloha: Ik ben het er niet mee eens met wat jij zegt over de streepjes. Ik heb best vaak een kruitvat test gedaan (2v5) en heb heel vaak een streepje (binnen afleestijd). Streepje is dan vaak mooi rose maar erg licht. Maar ben nog nooit zwanger geweest.(ja 7 jaar terug maar niet recentelijk) En dat weet ik helaas zeker. Al hoop ik natuurlijk wel dat jou streepje wel degelijk een zwangerschap betekend. En dat het ook nog een plakbeeb word,.
hier ook een streepje na nod/ en binnen de afleestijd en niet eens een eisprong dus ook geen zwangerschap.. maar goed... laten we gewoon heel hard hopen dat jouw testjes duidelijker worden aloha !!
hey dames, willen jullie naar mn ovutestjes kijken. volgens mij, heb ik mn ei? we zijn zowiezo gaan klussen, altijd goed