Haha ach ja, het was ook wel het 8e wereldwonder geweest als ik zwanger was geweest... maja, hoop doet leven he!
Nou ik snap er geen donder meer van.... Mn temp stijgt weer, en geen ongi... Test is nog steeds vaag positief... En mn temp is nog niet op t laagst geweest. Mss toch late innesteling met dip?
Vreemd moontje, lastig he die onzekerheid! Maar een ding is zeker, op een gegeven moment moet dat testje duidelijker gaan worden! Ik duim voor je!
denk dat iedereen van het mooie weer aan het genieten is vandaag! hier mijn 2 testen van vandaag.de een na onderste van vanmorgen de onderste is van rond 16.00 uur. heb nu mn piek wel gehad toch?
Nou hettie klusserdeklus veel plezier En het was vandaag errug rustig dus dat beloofd wat voor morgen
au au gister middag nog geklust maar heb nu blaasontsteking!!zo maar dokter bellen au!! tips zijn welkom doet zoo pijn! kan ik wel klussen met blaasontsteking? kan dit kwaad voor evt bevruchting?
Nou, kom maar op met die testers! Sjansie, wat duurt het lang voor je ongi komt deze keer! Heeft met je operatie te maken?
ja dat denk ik wel denk dat ik er 1 over ga slaan ook wel is lekker hahaha Ik zie dat je vandaag de 20 wk echo hebt ow spannend willen jullie weten wat het wordt of liever niet igg heel veel plezier
Kom maar op met die testers! Ik hoop woensdag of donderdag ook een tweede streep te mogen laten zien!
Dat is zeker wel lekker! Geeft ook wel rust dat je zeker weet dat je niet zwanger bent! Ja, vandaag de 20 weken echo. Toch nog wel weer spannend hoor. Dat alles goed is, is zeker niet vanzelfsprekend.... Wij willen niet weten wat het wordt... Het leven heeft al zo weinig verrassingen