Pff.. vanavond om 21.00 echo... Vanochtend nog een testje gedaan, was wel positief maar wordt wel minder Heb diarree en opspelende maag, niet zo leuk... Jammer genoeg denk ik zelf niet meer dat ik zwanger ben. Het bloeden is wel sinds twee dagen gestopt, da´s fijn en het verbaasde me wel een beetje dat ik dan nog steeds positief test. Maar goed, het zal ook wel even duren voordat het allemaal uit m´n lijf is. Kom op posi testers! Heb zin in goed nieuws
nou dames jullie zijn vast benieuwd naar mijn testjes.. vorige week donderdag en vrijdag had ik heeeel lichte streepjes en vrijdag middag ook een posi ovu test.. toen begon ik te twijfelen aan op de hcg testen reageerde op eisprong. Het weekend kon ik niet testen wegens kamperen maar vanmorgen heb ik weer getest. het streepje is nog steeds licht op kv2v5 heb ook een zwangerenkids gedaan en die is heeeeel licht die waren vrijdag negatief. ik heb werkelijkwaar geen ideeeee waar het heen gaat.. of het posi testen zijn of dat kruidvat met me solt! Vandaag krijgen we ook nog tel van de gyn met uitslagen over chromosomen dus dan kan ik het mooi direct vragen.
kleine toevoeging met dezelfde urine (ochtend ) zojuist even ook een ovu test gedaan en die is wederom knalpositief...? !! snap er nu helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal niets meer van!
Zie wel vaag een streepje even je testje met 4 druppies water bedruppelen dan wordt ie weer wit en dan kun je het streepje beter zien
Echt?! dat heb ik nog nooit gehoord!! ga het even proberen!!! maak eerst even snel een foto van de zw&k kv en ovu onder elkaar en dan ga ik ze eens bedruppelen met water haha
heb er water op gedaan zie inderdaad het geel wegtrekken nu.. gaat wel langzaam haha zal zie inderdaad dat het duidelijker zichtbaar is nu al dus ik zal zo even een nieuwe foto maken