Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel10 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pomm, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Hoi meiden,
    Willen jullie eens naar deze ovulatietest kijken? Vandaag voor het eerst zo'n test gedaan en weet nou niet helemaal of ie positief is of niet.... Ik test morgen sowieso weer om het verschil te zien, maar misschien kunnen jullie er al wat over zeggen!
    Liefs,
    Lili.

2. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig. Heel veel sterkte.

3. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lilli, ik kan je link helaas niet openen.

4. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Lili: Ik kan hem ook niet openen...
    Kan je de link opnieuw plaatsen?

5. zozo

zozo Lid

24 jun 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lili81: ook ik kan je link niet openen...
    Maar misschien heb je hier alvast iets aan:

ik heb de afgelopen drie dagen getest. Mijn test van vanochtend was net wat sterker dan die van gisteren, hoewel je het op de foto niet zo goed kan zien. Nadat ik die hier geplaatst had vanochtend kreeg ik te horen dat de kruidvattestjes niet zo goed zijn en ik heb daarnet dan maar een predictor ovulatietest gedaan. Die was echt heel duidelijk. Nu weet ik dus wel hoe een positieve test eruit hoort te zien.

Nu is mijn vraag aan de rest van jullie: wanneer klus je dan het best? In de bijsluiter staat 'wanneer u binnen de 24 tot 36 uur NA de LH-piek geslachtsgemeenschap hebt, is de kans op zwangerschap het grootst'. Maar heeft het sperma dan geen tijd nodig om daar te geraken? We hebben vanmiddag namelijk al geklust en nu vrees ik iets te vroeg geweest te zijn. Morgennamiddag nog een keer dan maar? Wat raden jullie ons aan?

groetjes!

6. zozo

zozo Lid

24 jun 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is de predictortest van daarnet. Blijkbaar kan je geen twee foto's tegelijk downloaden :)

7. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ben waarschijnlijk inderdaad veel te vroeg geweest helaas.. haha een beetje stom ook wel. Ik denk dat ik het maandag opnieuw probeer of als ik het kan laten, nog later:)...

fl3xgirl aaah nee:( stertke meiid!!!

8. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ervaring met deze testen maar hij lijkt me duidelijk. Hup aan het 'werk' jij :D

9. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    ik zou morgen en overmorgen nog klussen, ze zeggen dat je 3 dagen voor je eisprong, de dag van je eisprong en de dag na je eisprong kans op bevruchting hebt.

10. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
  11. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Ohja, let niet op mijn banner, want die klopt niet. Ik heb maar 1,5 dag menstruatie gehad 10 dagen geleden en ik probeer nu met de ovulatietesten een beetje inzicht te krijgen in waar ik in mijn cyclus zit.....

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! :D:D *bouncebounce* naar de KV naar de KV!!!

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sterkte!!!

Ook gefeliciteerd met je meissie.

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    gefeliciteerd!!

15. zozo

zozo Lid

24 jun 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL

Het lijkt wel of er drie streepjes staan. Of is de meest linkse een schaduw van een plooitje ofzo? :D

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hey meis :) ik ook ff reageren.
    Ik testte altijd voor NOD posi. Ik testte wel met de gedachten dat het mis kon gaan. Voor mij was het een bevestiging dat het gelukt was maar dan nog de vraag of ik zwanger zou blijven. Het werd ook met elke mk in het zkh gevraagd of ik een posi test in de handen had gehad voordat ik een echo kreeg. Ik zeg ook altijd voor de NOD testen moet je zelf weten als je goed bij stilstaat dat het alsnog fout kan gaan erna

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry, maar hier kan ik niet veel van maken. Ik zie maar 1 streepje en die is volgens mij grijs.

18. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Links (aan de rand van het 'scherm' zeg maar) is geen streep, dat is idd een soort van schaduw... De 2e streep is heel duidelijk maar niet zo Duidelijk als de controle streep. Als ik het goed begrijp is de test dus negatief? Maar binnenkort zou ik wel positief kunnen testen??

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Meiden, ik heb hier ovutestjes..

Zijn ze nu positief? Of ook nog niet helemaal? De twee rijtjes zijn verschillende merken,. Wel allemaal op hetzelfde tijdstip genomen,..

De 3e van elk rijtje is van vanmorgen (ochtendurine.. niet goed i know..)

De 4e van elk rijtje is van zojuist..

Zijn ze nu positief, of moeten ze nog donkerder worden? (Ik meen ook een soort van indrooglijntje te zien..)

20. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    De lijnjes staan idd niet zo duidelijk op de foto, maar ze zijn echt roze en het zijn er 2.

Deel Deze Pagina