Morgen dames! Ik heb natuurlijk vanmorgen weer getest. Eerst met een zwanger en kids dipstick net als gister, hier van is het streepje echter minder knal dan gister, maar ik schrik daar niet van aangezien die gister ook wel erg knal was voor 9 dpo plus sterke urine. Vanacht heb ik wat moeten drinken wegens overgeven dus me urine is minder geconcentreert vandaag haha, echter er staat wel een streepje.. het schijnt trouwens ook dat die dipsticks horen te werken vanaf zeker weten een bepaald aantal hcg. maar dat de ene bv reageert op 25 de ander op 17 de ander op 23 enz.. heb ik geleerd van peeonastick.com haha ik heb erna ook nog een kruitvat 2v5 gedaan, er is een tuurstreepje op te zien. Ik ben overtuigt dus. 3 testen 2 merken. is ++ dacht ik zo
zwanger en kids nog een keer maar dan even vergroot haha ik uploadde de verkeerde bij me 1e post. deze is makkelijker turen
op de een of andere manier ben ik er heel rustig onder ineens haha ik heb er zo'n goed gevoel bij dit keer. Dat de testjes niet veel donkerder zijn vandaag maakt me eigenlijk weinig uit.. het is tenslotte nu pas 10 dpo haha en eigenlijk wist ik stiekem al dat het raak was.. nu maar hopen dat het ook raak blijft dit keer! Maar mocht het misgaan dan ben ik blij dat ik geweten heb dat ik zwanger was.. dus beide beentjes op de grond en het hoofdje stiekem al door de wolken zeg maar
@ aloha, die testen van zwk is bij mij ook lichter dan die van kv. Bij kv heb ik echt een knaller. Zwk wat minder. Ga heel hard voor ons duimen. We gaan voor een plakbeebje
jaa volgens mij is dat gewoon elke keer verschillend haha zwanger en kids heb ik ook gebruikt na de miskraam om te testen of ik al negatief kwam.. kruitvat was toen eerder negatief dan zwanger en kids! ik heb eigenlijk duidelijkere strepen dus op zwanger en kids dan op kruitvat.. ik heb trouwens op beide testen soms dat de test raar opdroogt.. dat die een soort van gaatjes over de hele test maakt? haha heb ik zure urine ofzo ach het blijven goedkope testjes he
Hoi hoi, zoals beloofd Aloha ben ik hier even gaan meekijken met je.... Ik vind de kruidvat vrij duidelijk, zeker omdat je nog voor je NOD zit. Met die andere testen ben ik totaal niet bekend... Ik weet niet of dit iets is wat je altijd krijgt of dat er ook omo witte zijn... Ik blijf je in ieder geval even volgen
Ja daar gaan we voor. Heb er nu ook wel een goed gevoel over. Heb nu op nod een echte knaltest. Dat was de vorige keer niet. Toen moest ik nog goed kijken. En we blijven positief denken.
@Aloha en @Deesjedees Gefeliciteerd!! Vooral die van jou Deesjedees is heel duidelijk!!! Duimen dat het plakbeebs zijn