Over het vroeg testen: Ik heb op internet zitten zoeken of de kans dat het daarna voor NOD alsnog misgaat inderdaad zo groot is, want ik kon het eigenlijk niet geloven.... Ik heb alleen gevonden dat 50% van de bevruchte eicellen alsnog afsterft voor NOD. Ofwel meteen, ofwel half ingenesteld. Om zoveel hcg af te kunnen geven dat de streep op een test zo donker wordt als die van mij, moet een vruchtje volgens mij gewoon goed zijn ingenesteld. Dan is de kans op een miskraam evengroot als in de weken daarna. Aangezien het vorige keer met 6w5d misging, is de kans nu dus net zo groot als toen dat het alsnog misgaat (1 op 10). Of heeft iemand een artikel waar wél uit blijkt dat 60% van de positieve zwangerschapstesten voor NOD uitdraaien op een miskraam?
Aloha ik vid de KV ook mooi voor voor NOD! ALs het je lukt, ff pas overmorgen testen om een verschil te zien! Ik duim!! Cassida ik zie het niet zo goed op die foto
Jeetje, wat gaat het hier snel met de berichten. Paar dagen druk gehad en moet nu zoveel bijlezen. Wel gezellig hoor, heb ik tenminste iets te doen op mijn werk. Voor iedereen met een possitieve test gefeliciteerd en sterkte voor alle meiden met een negatieve test!!!! Hier is het waarschijnlijk niet gelukt. Gisteren een heel klein beetje bloed verloren en vandaag ook een klein beetje. Dus voor ons denk ik op naar ronde 2. Groetjes, The girls
Girls jammer! Die 1e test dus positief door de Pregnyl? Ik heb net een CB met indicator gekocht, wil die graag nog doen haha. Wil eigenlijk wachten tot woensdag maar ben bang dat dat niet lukt!
Wow Aloha, hoop dat je nu geen 'weird' testresults meer krijgt maar gewoon steeds dikker wordende posi testen! Toch nog lekker vlot na vorige keer, toitoitoi meis! @Cassida en Deesjedees ook gefeli!!!
Ja, het is jammer. Ik had ook niet verwacht dat de eerste keer raak zou doen. Ik denk dat het inderdaad aan de Pregnyl heeft gelegen. Ik was er niet van op de hoogte dat dit invloed zou hebben als je zou testen. Zo leer ik dankzij dit forum elke keer iets bij. Groetjes, The girls
Hoi meiden ik kom ook even een testje showen Ook al voelt het alsof ik ongesteld ga worden heb ik hier toch een licht positieve test na 11 rondes! Ik zit 1/2 dagen voor NOD en ken deze testen niet omdat ik bij de eerste bij 5 weken pas een test deed en die was dus aardig donker. Dus ben nu gelijk aan het twijfelen of ze niet te licht zijn Mn eisprong was ongeveer 13 dagen terug. Bekijk bijlage 162294
Thx, in het echt zie ik ze sowieso heel duidelijk en heb ook al vaak met de dipsticks getest maar altijd bleven ze spierwit maar vroeg me af of het niet te licht is voor 1-2 dagen voor NOD? Pfff je wil graag een positieve test en als die er is komt de spanning als het maar goed gaat..
Alle positieve testers van harte gefeliciteerd!! Het is een mooie roze dag vandaag Zouden jullie svp even naar dit testje willen kijken? Ik zit op 11 dpo vandaag. Ik plaats hem zo ook even in het negatief.
Aloha, gefeliciteerd. Heerlijk om te zien dat het weer gelukt is en inderdaad mag je best voorzichig op de wolk stappen, want het zou zonde zijn dat als het goed gaat, je er niet van hebt durven genieten en die eerste weken zijn zoooooooo mooi. En naar mijn mening is de klap van een miskraam altijd groot.... Maar ik moet wel zeggen dat ik ook pas echt helemaal op de roze wolk zat oen ik over mijn miskraamtermijn heen was. Maar ik heb mezelf wel gedwongen om daarvoor zoveel mogelijk te genieten en ben daar heel blij van.... Alle andere meiden ook gefeliciteerd, best duidelijke testen allemaal!